e-commerce: nowe medium

– E-commerce wyrosło na potężne medium, już przeszło 100 milionów odsłon notują sklepy z produktami z kategorii kosmetyki, chemia oraz żywność, a dodatkowo informacje produktowe i zdjęcia są prezentowane konsumentom w momencie, kiedy podejmują oni decyzję zakupową – podkreśla Wojciech Mocarski, Dyrektor Zarządzający serwisem OpisyProduktów.pl.

Z przeprowadzonych przez ten serwis badań wynika, że dobry opis w e-sklepie stymuluje decyzję zakupową o ponad 50 proc. oraz wspomaga zapamiętywalność cech produktu nawet o 2/3 lepiej niż opis standardowy. Wobec takich danych nie można pozostać obojętnym. – Myślę, że każdemu producentowi będzie zależało, aby zachęcić sklepy internetowe, aby przedstawiały informacje, które są aktualne, rzetelne i wysokiej jakości – mówi Mocarski – Taką możliwość firmy dostają dzięki platformie OpisyProduktów.pl, za pośrednictwem której mogą dostarczać autoryzowane opisy swoich towarów do sklepów internetowych.

Zamieszczenie autoryzowanych tekstów na temat produktów oraz ich zdjęć w e-sklepach, jednocześnie wspomaga budowanie dobrego wizerunku danej marki, gdyż dobrze przygotowany opis to lepsza zapamiętywalność kluczowych cech produktu, w dodatku prezentowane w miejscu, gdzie konsument aktywnie szuka informacji o danym produkcie. Dodatkowo dystrybucja informacji na temat marek przez serwis OpisyProduktów.pl to możliwość ciągłego, efektywnego informowania rynku e-commerce o nowych produktach oraz wprowadzania zmian w istniejących już opisach.

Z badań przeprowadzonych przez OpisyProduktów.pl wynika, że przeszło 70 proc. e-sklepów wprowadza do swojej oferty produkty, do których zdjęć oraz opisów mają łatwy dostęp, a dla ponad 20 proc. sklepów ten czynnik jest kluczowy. – Chcemy zaprosić firmy i agencje PR do odpowiedzi na to zapotrzebowanie, jakie obserwujemy na rynku e-commerce, udostępniając im kompleksowe narzędzie do komunikacji z tym rynkiem – podkreśla Wojciech Mocarski.

źródło/autor: Enter PR

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu