LOT.com wystartował z FireFly

Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły dla pasażerów nowy serwis internetowy www.lot.com. Za stworzenie nowej struktury serwisu oraz zaprojektowanie jego warstwy graficznej, jak również przygotowanie HTML i CSS, odpowiadała agencja FireFly Creation.

LOT.com został zaprojektowany z myślą o maksymalnym zwiększeniu użyteczności serwisu dla klientów. W tym celu agencja przygotowała bardziej czytelną niż dotychczas architekturę strony. Usystematyzowała także formę przekazywania informacji użytkownikom oraz zaprojektowała zdecydowanie nowocześniejszą warstwę wizualną całego serwisu.

„Zadbaliśmy o to, aby klienci nie mieli trudności z wyszukiwaniem w serwisie niezbędnych informacji, a poruszanie się po nim było przyjemne i intuicyjne. Żeby osiągnąć taki efekt, nie zmienialiśmy zawartości serwisu, przeprowadziliśmy natomiast badania eyetrackingowe oraz symulację korzystania przez konsumentów z serwisów linii lotniczych. Na tej podstawie stworzyliśmy nową strukturę LOT.com”, wyjaśnia Marek Łapczyński, Senior Account Manager odpowiadający w FireFly Creation za współpracę z PLL LOT.

źródło/autor: FireFly Creation

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu