ANDRA pierwszą firmą w Polsce z certyfikatem Avaya Services Expert

ANDRA, jako pierwszy z partnerów Avaya i serviceS w Polsce, uzyskała status Avaya Services Expert. Audyt przeprowadzony przez eksperta Avaya potwierdził efektywność procedur i standardów serwisowych funkcjonujących w firmie Andra oraz spełnienie wymagań w zakresie obsługi klienta. Jako zgodne ze standardami oceniono także: zarządzanie projektami, monitorowanie poziomu obsługi i efektywności serwisu oraz zarządzanie magazynem części zapasowych.

Nasze kompetencje techniczne w zakresie rozwiązań Avaya są na poziome unikalnym w skali krajowej – mówi Paweł Prządka, Wicedyrektor Działu Telekomunikacji w firmie Andra. – Audyt potwierdził, że także z organizacyjnego punktu widzenia jesteśmy w stanie zapewnić skuteczną obsługę klienta na każdym z etapów realizacji projektu, również w sytuacjach kryzysowych. W roku 2008 uzyskaliśmy status Avaya Certified Quality Service Provider, będący odpowiednikiem aktualnego statusu Services Expert. Ponad dwa lata funkcjonowania procedur organizacyjnych i wykonawczych pozwoliło na ich pełną optymalizację. Dzięki temu jesteśmy w stanie elastycznie i skutecznie realizować nasze usługi na poziomie zgodnym ze standardami Avaya.

Status Service Expert jest dla klienta gwarancją, że kompetencje partnera dostarczającego usługi dla użytkowników rozwiązań Avaya i serviceS są na odpowiednio wysokim poziomie. Obecność na rynku polskim firmy o takim statusie jest korzystna w szczególności dla firm podlegających standardom korporacyjnym oraz wymagających gwarantowanych kompetencji ze strony dostawcy usług.

źródło/autor: Andra

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu