Mam Startup – szansa dla dobrych pomysłów

Agencja interaktywna Autentika uruchamia nowy projekt biznesowego wspierania nowopowstających internetowych inicjatyw – Mam Startup.

Mam Startup skierowany jest do wszystkich osób, które znalazły w Internecie jakąś niszę oraz mają ciekawy pomysł na jej zagospodarowanie. Projekt opiera się na unikalnej formule partnerstwa między pomysłodawcą a agencją interaktywną, pozwalającej na radykalne cięcie kosztów będących największą barierą wejścia na rynek.

„Zapewne wiele osób się zdziwi, co robi agencja interaktywna na polu zarezerwowanym zazwyczaj dla funduszy venture – mówi Michał Samojlik, Prezes Zarządu, Autentika – Otóż często największym kosztem dla internetowych startup’ów jest produkcja serwisu www. Myślę, że możemy zaproponować ciekawy model współpracy i pomóc w rozwiązaniu tego problemu”.

Dzięki zapleczu technologicznemu i kompetencyjnemu agencji, najlepsze pomysły otrzymają pełne wsparcie zarówno na etapie budowy strategii, jak i w fazie budowy w pełni funkcjonalnego, profesjonalnego serwisu www, w oparciu o który ma działać biznes. Zgłoszenia są przyjmowane na stronie mamstartup.pl.

Agencja interaktywna Autentika istnieje od roku 2005. W gronie jej klientów są takie marki, jak: Kompania Piwowarska, Leroy Merlin, Bayer, Onet.pl, Wirtualna Polska, Media i Marketing czy Wprost.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu