Letnia ramówka ESKI podporządkowana akcji ESKA Summer City

Letnia ramówka wszystkich stacji sieci ESKA jest podporządkowana akcji wakacyjnej – ESKA Summer City. Radio gra więcej „hitów na czasie” – najpopularniejszych przebojów z czołówek światowych list. Na antenie pojawiły się specjalne serwisy Summer City informujące słuchaczy, co ciekawego dzieje się w ich mieście czy regionie.

Latem Radio ESKA nie tylko dostarcza dobrej zabawy, ale również wciela się w rolę przewodnika po atrakcyjnych miejscach i wydarzeniach rozrywkowych wakacji. Aktualne informacje „co, gdzie, kiedy” są emitowane co godzinę przez cały dzień w specjalnych serwisach Summer City. Serwisy podają zarówno wiadomości lokalne, jak i informacje o zasięgu ogólnopolskim – newsy i relacje z imprez, na które warto się wybrać i gdzie można spotkać ekipę ESKA Summer City.

W największych miastach, tj. Warszawa, Łódź, Poznań, Wrocław, Trójmiasto, Kraków, Katowice, Szczecin, Bydgoszcz i Toruń, miejsca najgorętszych letnich wydarzeń odwiedzą poruszające się obrandowanymi samochodami ekipy ESKA Summer City. Na antenach będą relacjonowały wydarzenia z klubów, miejskich plaż i imprez plenerowych, bawiły się ze słuchaczami i rozdawały gadżety Radia ESKA.

„ESKA Summer City to dla naszych słuchaczy rodzaj wakacyjnego przewodnika – wskazówka, gdzie w mieście będzie można ciekawie spędzić czas. Dzięki lokalnym antenom i cały czas aktywnym ekipom ESKI, będziemy tak blisko najciekawszych wydarzeń, jak tylko się da” – powiedział Andrzej Descours – brand manager sieci ESKA.

Partnerem akcji ESKA Summer City jest Herbapol, producent napoju energetycznego Green Up. Jego udział w akcji zaprojektowała Pracownia Kreatywna, działająca w strukturach biura reklamy TIME i zajmująca się realizacją niestandardowych rozwiązań sprzedażowych dla klientów.

źródło/autor: TIME

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu