Eurosnack zadebiutował na NewConnect

Dziś na rynku NewConnect zadebiutował EUROSNACK S.A. – producent chrupek i biszkoptów sprzedawanych pod markami Chrupcie i Lajkonik. Debiut poprzedziła prywatna emisja akcji, z której Spółka pozyskała 1 mln złotych. Środki te przeznaczy na modernizację parku maszynowego. Cena emisyjna wynosiła 1,1zł za akcję.

Wejście Spółki na rynek alternatywny warszawskiej GPW poprzedziła emisja akcji o wartości 1 mln złotych. Do obrotu w dniu debiutu trafiły jedynie Prawa do Akcji nowej emisji. Funkcję oferującego podczas emisji pełnił Wrocławski Dom Maklerski S.A., a Autoryzowanym Doradcą jest CEE Capital sp. z o.o.

„Wejście na rynek NewConnect jest dla nas dużym sukcesem. Przeszliśmy bowiem trudną drogę, aby się na nim znaleźć. Kiedy wiele firm upadało, my postawiliśmy na przemodelowanie naszej struktury sprzedaży. Pozyskaliśmy nowych kontrahentów, którymi są duże detaliczne sieci handlowe jak np. Carrefour czy Tesco. Podpisujemy głównie umowy długoterminowe. Obecnie Spółka generuje coraz wyższe przychody ze sprzedaży. Przykładem jest nasz wynik za pierwsze pięć miesięcy br., wypracowaliśmy 2,76 mln złotych. Jest to o 160 tys. zł więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Ktoś może powiedzieć, że to niewielka różnica. Jednak dla nas jest ona znacząca, bo wiemy jak bardzo kryzys odbił się na stanie przedsiębiorstw z naszej branży. Potencjał spółki dostrzegli także Inwestorzy. Zaproponowaliśmy im akcje o wartości pół miliona zł, a ich zainteresowanie sprawiło, że ofertę zwiększyliśmy o 100 procent. Debiut na NewConnect będzie także motywacją do jeszcze cięższej pracy, aby na koniec roku wygenerować prognozowane 7,26 mln zł przychodu i zapewnić Spółce rentowność.” – mówi Mariusz Spirkowicz, Prezes Zarządu Eurosnack S.A.

W I kwartale br. Eurosnack wypracował ponad 1,6 mln zł przychodu. Zysk netto wyniósł 67 tys. złotych.

źródło/autor: Eurosnack

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu