Trzy nowe biura Metrohouse w 7 dni

Po otwartym kilka dni temu oddziale w Poznaniu, przyszedł czas na kolejne dwa biura Metrohouse. Franczyzobiorcy uruchomili swoje placówki na Kaszubach i na Dolnym Śląsku.

Sieć biur nieruchomości Metrohouse rozwija się poprzez placówki macierzyste oraz oddziały franczyzowe. Przyjęta strategia rozwoju spółki przewiduje otwieranie placówek własnych w największych polskich miastach. Celem ich uruchomienia jest m.in. lepsza możliwość koordynacji rozwoju sieci na lokalnych rynkach. Uruchomione właśnie dwa nowe biura to placówki franczyzowe.

Pierwsze z nowych biur zlokalizowane jest w Chojnicach. To już drugie biuro uruchomione przez tego samego franczyzobiorcę – poprzednie jest zlokalizowane w Kartuzach. Decyzja o otwarciu oddziału w Chojnicach jest następstwem dużego popytu na nieruchomości w tej części województwa pomorskiego. – W pewnym momencie działalności biura doszedłem do wniosku, że aby kompleksowo obsługiwać całe Kaszuby powinienem pomyśleć o stworzeniu drugiego zespołu doradców. Chojnice – znajdujące się na drugim biegunie Kaszub, były najbardziej naturalną lokalizacją, mówi Andrzej Chmielewski z Metrohouse. Jego obecny oddział specjalizuje się w obrocie nieruchomościami gruntowym, domami oraz siedliskami i gospodarstwami agroturystycznymi. Jako jedno z nielicznych biur nieruchomości, kartuski zespół posiada bogatą bazę nieruchomości z sektora turystycznego i gastronomicznego.

Drugie uruchomione biuro znajduje się w Lubinie na Dolnym Śląsku. – Poszukiwałam najlepszej możliwej franczyzy, dającej mi jak najwięcej nowoczesnych narzędzi pracy, a nie tylko szyldu, tak o rozpoczęciu współpracy z Metrohouse mówi właścicielka biura franczyzowego z Lubina, Halina Makowska. – Postanowiłam postawić na jedną kartę i powiedziałam sobie, że albo będę pracować z najlepszymi, albo nie rozwijam się w tym kierunku. Po analizie wielu propozycji, po wielu odbytych rozmowach z członkami zarządu Metrohouse zdecydowałam o przystąpieniu do franczyzy, dodaje Halina Makowska. Biuro będzie zajmować się kompleksową obsługą rynku nieruchomości w Lubinie i ościennych powiatach. Docelowo powstaną oddziały i przedstawicielstwa w Jeleniej Górze, Legnicy, Głogowie i Bolesławcu. Dzięki doświadczeniu franczyzobiorczyni zdobytemu na rynku nieruchomości komercyjnych, Metrohouse liczy na transakcje w tej właśnie specjalizacji.

Rozwojowi sieci Metrohouse towarzyszy zbliżający się do końca proces fuzji z największym trójmiejskim pośrednikiem, firmą Partnerzy Nieruchomości. – Zbliżamy się do finalizacji procesu fuzji. Reorganizacja nie jest jednak utrudnieniem w rozmowach z kolejnymi potencjalnymi franczyzobiorcami. Nasze plany przewidują też uruchomienie w najbliższym czasie następnych własnych placówek w Łodzi, Krakowie i Katowicach, podsumowuje Mariusz Kania, prezes zarządu Metrohouse.

źródło/autor: Metrohouse

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu