Pierwszy w Polsce magazyn męski w sieci wchodzi na rynek

przez | 30/06/2010

Na polski rynek wchodzi od 28 czerwca br. nowy magazyn Monkey. To pierwsze tego typu pismo, które dostępne będzie bezpłatnie i wydawane jedynie w sieci. Wydawcą magazynu jest spółka E-Publishing, która zakupiła licencję od brytyjskiej spółki Dennis Publishing, wydającej od kilku lat magazyn Monkey w postaci tygodnika na rynku brytyjskim.

Pierwszy numer miesięcznika „Monkey” ukaże się 28 czerwca . W magazynie znaleźć można przede wszystkim piękne kobiety (galerie zdjęć i sesje video), sport ( głównie futbol ), gadżety, recenzje premier filmowych, muzycznych i gier komputerowych, humor, rozrywkę (quizy, konkursy), ciekawe newsy i zjawiska.

Magazyn Monkey to zupełnie nowy produkt na polskim rynku. Łączy zalety papierowej prasy (przyciągający, wyrazisty layout) z multimedialnymi e-rozwiązaniami (treść wzbogacona o animacje, interaktywne gry i konkursy).

Profilowi Monkey najbliżej jest do magazynów CKM i Playboy jednakże specyfikacja i innowacyjność pisma funkcjonującego wyłącznie w sieci nie pozwala na stawianie go w jednym szeregu z tradycyjną prasą.

Wydawca magazynu planuje pozyskać 100.000 aktywnych użytkowników przy pierwszym numerze magazynu. Debiutowi tytułu będzie towarzyszyć kampania promocyjna realizowana w wybranych portalach Internetowych, nośnikach outdoor na terenie kraju. Za promocję Monkey odpowiada grupa 9Senses, będą jednocześnie inwestorem spółki E-Publishing.

Jak mówi Łukasz Wylęga, Prezes 9 Senses, magazyn Monkey adresowany jest do mężczyzn w wieku 25-39 lat, z dużych i średnich miast, aktywnych, nowoczesnych, czytających informacje w sieci, a nie oglądających prasę, aspirujących do sukcesu.

Łukasz Wylęga dodaje, że wydawanie Internetowej edycji magazynu męskiego „Monkey” jest jedynym takim przedsięwzięciem na rynku. „Mamy możliwość pozyskania z rynku kampanii reklamowych skierowanych do bardzo wyselekcjonowanej grupy mężczyzn, oczekujących reklam interaktywnych, co jest wyjątkową ofertą dla reklamodawców ( firm motoryzacyjnych, telekomunikacyjnych, bankowych ).

źródło/autor: 9Senses