Interactive Intelligence rozwija sieć partnerską w Bułgarii

przez | 30/06/2010

Firma Interactive Intelligence, międzynarodowy dostawca zintegrowanych rozwiązań z zakresu komunikacji IP dla biznesu, podpisała pierwszą umowę partnerską na rynku bułgarskim. Status Elite Partnera, najwyższy status partnerski Interactive Intelligence, uzyskała firma Sofica Group, dostawca rozwiązań BPO (Business Process Outsourcing) dla centrów kontaktowych i przedsiębiorstw.

Sofica Group będzie zajmować się wdrożeniami zunifikowanej platformy komunikacyjnej IP dostawcy – systemu Customer Interaction Center. Jako Elite Partner Interactive Intelligence firma otrzymuje – oprócz najkorzystniejszych warunków finansowych – możliwość uczestnictwa w szkoleniach dla inżynierów i handlowców, a także stałe wsparcie marketingowe i sprzedażowe.

„Rynek bułgarski jest mniejszy od polskiego, jednak jego dynamiczny wzrost sprawia, że wielu światowych dostawców technologii włącza go aktualnie do swoich planów rozwojowych. Mimo mniejszej pojemności jest również pod pewnymi względami mocniej rozwinięty od rynku polskiego – szczególnie od strony rozpowszechnienia usługi SIP trunków. Dobry rozwój infrastruktury operatorskiej stanowi o dużej atrakcyjności Bułgarii dla dostawców oprogramowania telekomunikacyjnego, takich jak nasza firma” – powiedział Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej, Interactive Intelligence.

Równocześnie z podpisaniem umowy partnerskiej firma Sofica Group zdecydowała się na wdrożenie platformy komunikacyjnej dla centrów kontaktowych Customer Interaction Center (CIC) Interactive Intelligence we własnym centrum obsługi klienta. W zakres projektu wchodzi funkcjonalność telekomunikacyjna systemu (dystrybucja i automatyzacja połączeń), nagrywanie rozmów telefonicznych oraz ekranów pracowników call center, dialer do obsługi połączeń wychodzących i kampanii telemarketingowych oraz aplikacja Interaction Easy Scripter, umożliwiająca klientowi samodzielne projektowanie skryptów dla agentów.