Rusza akcja „Wybierz gwiazdę na otwarcie Victorii”

Dzisiaj rusza akcja promocyjna „Wybierz gwiazdę na otwarcie Victorii”, której celem będzie zachęcenie mieszkańców Wałbrzycha do wybrania wykonawcy, który swoim koncertem uświetni uroczystość otwarcia unikalnego i pięknego centrum handlowo-rozrywkowego Galeria Victoria w Wałbrzychu. Mieszkańcy Wałbrzycha mogą oddać swój głos na jednego z pięciu wykonawców: Patrycję Markowską, Sashę Strunin, Stachursky’ego, Kasię Kowalską lub Katerinę. Formularz umożliwiający głosowanie na poszczególnych wykonawców jest dostępny na stronie internetowej Galerii Victoria www.galeriavictoria.pl/gwiazda. Akcja będzie promowana w Internecie oraz w lokalnym wałbrzyskim radiu RMF MAXXX. Koncepcja akcji została przygotowana przez agencję Effectica, która specjalizuje się w opracowywaniu i realizacji zintegrowanych kampanii reklamowych z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji. Effectica będzie odpowiedzialna za przygotowanie oraz realizację kampanii reklamowych dla Galerii Victoria, w tym również promocję centrum w związku z jego otwarciem planowanym na 16 października 2010 roku. Agencja została wybrana w drodze przetargu.

„Agencja Effectica przygotowała dla nas bardzo kreatywną propozycję kampanii reklamowej z okazji otwarcia Galerii Victoria w Wałbrzychu oraz dobrze przemyślany plan działań na okres po otwarciu centrum handlowego. Wierzę, że wspólnie uda nam się stworzyć wyjątkową i zaskakującą kampanię, która skutecznie zachęci mieszkańców Wałbrzycha do odwiedzania Galerii Victoria i robienia w niej zakupów” – powiedziała Maria Prażuch, dyrektor ds. marketingu Keen Property Partners Retail. „Pierwsze efekty naszej współpracy z firmą Effectica powinny być widoczne już w ciągu najbliższych kilku tygodni”.

Galeria Victoria będzie pierwszym nowoczesnym kompleksem handlowo-usługowo-rozrywkowym w Wałbrzychu i regionie, z towarzyszącą funkcją hotelową i mieszkaniową. Będzie to także pierwsze w mieście centrum handlowe posiadające wieloekranowe kino (Cinema City), liczne restauracje i kawiarnie oraz oferujące klientom dostęp do znanych polskich i międzynarodowych marek. W dwupoziomowym kompleksie handlowym znajdzie się hipermarket (4 800 m2), około 180 sklepów ze znanymi markami odzieżowymi, park handlowy zajmujący powierzchnię ponad 6 000 m2, sklep ze sprzętem elektronicznym Media Expert (około 2 500 m2) oraz liczne punkty usługowe rozlokowane na ponad 43 000 m2 powierzchni handlowej. W części rozrywkowej (2 300 m2) klienci centrum handlowego znajdą nowoczesne wieloekranowe kino Cinema City z siedmioma salami oraz liczne restauracje, punkty gastronomiczne oraz kawiarnie. Dla klientów zmotoryzowanych powstanie 1 390 naziemnych i podziemnych miejsc parkingowych. Dotychczas umowy najmu podpisano z następującymi firmami oraz markami: 5.10.15, adidas, Altero, Apart, APS Apteki, Bell’Arte, Big Star, BOOT SQUARE, Boti, C&A, Camaïeu, CCC, Choco Cafe, Cinema City, CROPP, DEICHMANN, Doriano, Douglas, Empik, Era, ESOTIQ, Everest, Gatta, Glitter, Greno/Mituu, HOUSE, H&M, Inmedio, KappAhl, KFC, Komputronik, MANGO, MARHABA, Martes Sport, Media Expert, Megapunkt, MOHITO, New Yorker, Nieznane Kontynenty, Nike, Orange, ORSAY, Oxide&Snazee, Pawo, Peacocks, Piekarnia Cukiernia M&J, Pierre Cardin, Play, Plus GSM, Quazi, Reebok, Reporter, RESERVED, Rossmann, Ryłko, Scotch&Soda, Sferis, Six, SIZEER, SMYK, Solar, Sping, Subway, SUNSET SUITS, Swiss, TALLY WEiJL, TARANKO, TK Maxx, Triumph, Vision Express, Willsoor, Wojas, Wójcik i Yes. Za doradztwo podczas procesu inwestycyjnego oraz za wynajem centrum odpowiada firma CB Richard Ellis, światowy lider w świadczeniu usług doradczych w sektorze nieruchomości komercyjnych.

Galeria Victoria jest wyjątkowym centrum handlowym pod względem architektury, lokalizacji i całkowitej powierzchni. Została ona zaprojektowana z myślą o stworzeniu nowej przestrzeni publicznej dla lokalnej społeczności i jednocześnie doskonale wpisuje się w plan rewitalizacji dotychczas niezagospodarowanej części centrum miasta. Dodatkowym atutem projektu jest ogólnodostępny amfiteatr, który powstanie na terenie kompleksu. Latem organizowane będą w nim plenerowe koncerty, a w miesiącach zimowych lodowisko. Deweloperem Galerii Victoria jest Keen Property Partners Retail, który specjalizuje się w zakupie i budowie lokalnych oraz regionalnych centrów handlowych, czyli w sektorze, który charakteryzuje się wysokim potencjałem wzrostu. W 2009 roku KPP Retail zajęło 25 miejsce w rankingu wiodących deweloperów europejskich przygotowanym przez magazyn PropertyEU. Galeria Victoria została zaprojektowana przez wielokrotnie nagradzane studio architektoniczne Chapman Taylor. Piękna i unikalna architektura centrum handlowego, jego lokalizacja oraz planowana część hotelowa i mieszkaniowa czynią z Galerii Victoria bardzo atrakcyjną lokalizację dla przyszłych najemców poszukujących nowych klientów.

Galeria Victoria powstaje na 10-hektarowej działce położonej na skrzyżowaniu ulic 1 Maja oraz Skarżyskiej w centrum Wałbrzycha, przy drodze wojewódzkiej nr 367 do Jeleniej Góry oraz w sąsiedztwie drogi krajowej nr 35, wiodącej do przejścia granicznego z Czechami w Golińsku. Dzięki temu, że centrum handlowe jest położone w centrum miasta, jest ono dobrze skomunikowane z pozostałymi dzielnicami Wałbrzycha. Dzięki świetnej lokalizacji centrum handlowe stanowić będzie idealne i wygodne miejsce zakupów dla mieszkańców Wałbrzycha, Legnicy, Jeleniej Góry, Kłodzka, Kamiennej Góry i Świdnicy. Usytuowanie w odległości zaledwie 17 km od granicy z Czechami pozwoli Galerii Victoria stać się również najbliższym miejscem zakupów dla osób przyjeżdżających do Polski z Czech.

źródło/autor: Keen Property Partners Retail

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu