Plus.pl i Lookr.tv Polkomtela w sieci Ad-Vice

przez | 24/06/2010

Do sieci reklamy internetowej Ad-Vice dołączyły kolejne dwie ważne witryny: Plus.pl i Lookr.tv. Właścicielem obu witryn jest Polkomtel S.A., jeden z liderów rynku telekomunikacyjnego w Polsce, operator sieci telefonii komórkowej Plus.

Plus.pl to internetowa platforma operatora udostępniająca klientom kompleksowy dostęp do usług telekomunikacyjnych i e-commerce. W chwili obecnej Plus.pl udostępnił powierzchnię reklamową w bramce SMS. Mogą być tam umieszczane reklamy typu display oraz wideo. Według badania Megapanel PBI/Gemius z marca 2010 miesięcznie witrynę odwiedza ponad półtora miliona realnych użytkowników.

Lookr.tv to internetowa platforma telewizyjna zawierająca wysokiej jakości kontent wideo. Jej ofertę budują tematyczne kanały, takie jak: sport, muzyka, styl życia, gry, kino czy nauka. Głównymi odbiorcami treści znajdujących się na Lookr.tv są osoby młode, pomiędzy 16 a 39 rokiem życia, należące do wysoce sprofilowanych społeczności oraz odbiorcy najpopularniejszych tematów w internecie. Lookr.tv oferuje reklamodawcom możliwość prowadzenia własnych kanałów tematycznych, lajfczatów, a także sponsorowania materiałów VOD. Lookr.tv to ponad 300 tys. unikalnych użytkowników i ponad 800 tys. odtworzeń materiałów VOD (grudzień 2009).

– Witryny Polkomtela oferują Klientom sieci Ad-Vice unikalne możliwości reklamowe połączone z dużym potencjałem zasięgu. Reklama w bramce daje możliwość efektywnej komunikacji poprzez wysoką jakościowo ekspozycję reklamy. Brak szumów reklamowych na stronie pozwala uzyskać bardzo dobrą zauważalność i zapamiętywalność reklamy. Dodatkowo reklama w bramce może być kierowana do konkretnych grup docelowych, zdefiniowanych w oparciu o dostępne w systemie dane. Kolejną cechą wyróżniającą platformę są wysokiej jakości materiały wideo, ściśle przypisane konkretnym tematom, które również dają wiedzę, w jaki sposób dotrzeć do atrakcyjnych grup użytkowników – mówi Bartosz W. Wieczorek, Prezes Zarządu Ad-Vice.