Debiut EUROSNACK S.A. planowany na 1 lipca

Już za osiem dni, w czwartek 1 lipca br. planowany jest debiut na rynku NewConnect spółki EUROSNACK S.A. – producenta chrupek i biszkoptów sprzedawanych pod markami Chrupcie i Lajkonik. Wejście Spółki na rynek alternatywny poprzedziła prywatna emisja akcji, z której pozyskano milion złotych. Pozyskany kapitał zostanie przeznaczony na rozbudowę parku maszynowego.

– „Przeprowadzona emisja akcji była dla nas pozytywnym zaskoczeniem. Ostrożnie podeszliśmy do Inwestorów i zaproponowaliśmy im ofertę akcji o wartości 0,5 mln złotych. Zainteresowanie było dwukrotnie wyższe i skłoniło nas do zwiększenia puli do 1 mln złotych. Pozyskany milion złotych wykorzystamy na nowoczesne maszyny, dzięki którym będziemy mogli realizować większą ilość zleceń. Większa ilość zleceń to większa sprzedaż, czyli wyższe przychody. Wejście na rynek NewConnect planujemy na 1 lipca br. Będzie to kolejny krok w naszej strategii, który ma wpłynąć na zwiększone wyniki finansowe oraz rentowność przedsiębiorstwa. Prognozujemy, iż na koniec 2010 roku wypracujemy 1,48 mln zł wzrostu przychodu ze sprzedaży rok do roku.” – mówi Mariusz Spirkowicz, Prezes Zarządu Eurosnack S.A.

W I kwartale br. Eurosnack wypracował ponad 1,6 mln zł przychodu. Zysk netto wyniósł 67 tys. złotych. Spółka dokonała przeobrażenia prowadzonego profilu sprzedaży. Obecnie opiera się on głównie na dużych sieciach handlowych i długoterminowych umowach.

źródło/autor: Eurosnack

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu