26 czerwca, w Warszawie, odbędzie się FOODCAMP – pierwsze w Polsce otwarte spotkanie typu barcamp dla przedstawicieli branży gastronomicznej

przez | 24/06/2010

Założeniem spotkań typu barcamp jest swobodna wymiana myśli, nastawienie na warsztatowy charakter, a przede wszystkim otwarta atmosfera wyzwalająca pozytywną energię i swobodny przepływ wiedzy. FOODCAMP nie będzie inny – 12 żywiołowych prezentacji dotyczących szeroko pojętego marketingu w gastronomii, identyfikacji, trendów kulinarnych oraz kilka paneli dyskusyjnych z właścicielami niesamowitych klubów kulinarnych czy restauracji.

Wśród pierwszych potwierdzonych Ekspertów można znaleźć m.in. Annę Robotycką z AmRest (która opowie o tym jak małym kosztem można wygenerować potężne efekty), Macieja „Mediafuna” Budzicha (Człowieka Roku 2009 wg Internet Standard, który opowie o zasadach współpracy z Blogerami), Tomka Milera z Open-Bar.pl (który jest dowodem że Polacy potrafią zdobyć YouTube), Mikołaja Lompę oraz Witolda Zalewskiego z Conceptteam (którzy opowiedzą o trendach w kuchni światowej oraz o rebrandingu strategicznym z którym mają do czynienia na co dzień), Tomasza Dalacha z Gruper.pl (który opowie o modzie na zakupy grupowe – także w branży gastro – i jak można z niej skorzystać). A to nie wszyscy…

Spotkanie FOODCAMP odbędzie się 26. czerwca w sali konferencyjnej OSiR na ulicy Polnej 7a w Warszawie. Start od 12:00. Wstęp wolny (wymagana rejestracja)

Zapisy na FOODCAMP http://foodcamp.pl/p/zapisy

Organizatorem FOODCAMP jest Fundacja Polak 2.0, organizator wielu rozpoznawalnych inicjatyw związaną z branżą internetową, m.in. Democamp, Shopcamp, Bridgecamp, Hackfest.

Więcej informacji udziela: Sebastian Pabiszczak / fundacja@polak20.pl / 0 602 825 605

źródło/autor: FOODCAMP