Symetria rzuca wyzwanie

przez | 23/06/2010

Już tylko 2 tygodnie mają specjaliści z branży e-marketingu na wzięcie udziału w nowatorskim konkursie agencji Symetria oraz portalu Bankier.pl. Na zwycięzców czeka pakiet usług o wartości 50 000 zł oraz 30 darmowych badań eye trackingowych. Dodatkowo, każde zgłoszenie jest honorowane bezpłatnym raportem z zakresu użyteczności i e-marketingu.

Zadaniem konkursowym jest wskazanie przez uczestników, co chcieliby zbadać i ulepszyć w serwisie internetowym swojej firmy oraz wykazanie się umiejętnością motywowania – laureatami zostaną autorzy najlepszych tekstów zachęcających organizatorów do wyboru właśnie ich zgłoszenia. Warunek jest jeden – tekst ten może mieć maksymalnie 160 znaków, co z jednej strony wymaga od uczestników zwięzłości i celnie dobranych słów, a z drugiej – umożliwia wygranie 50 000 zł w czasie przerwy na kawę.

Konkurs cieszy się dużą popularnością wśród specjalistów z branży e-marketingu, co organizatorzy tłumaczą ciekawą i luźną formułą, możliwością błyskawicznego zgłoszenia oraz atrakcyjnością przewidzianych nagród: Usługi wchodzące w skład pakietu – analizy użyteczności, raporty, projekty funkcjonalne i graficzne oraz kreacje reklamowe – pozwalają znacząco usprawnić działania e-marketingowe nawet największych serwisów internetowych. Kompleksowość, innowacyjność i, co najważniejsze, efektywność tych usług zapewniły nam uznanie elitarnego stowarzyszenia UXalliance oraz największych firm w Polsce – mówi Hubert Wawrzyniak, Project Manager Symetrii.

Zgłoszenia do konkursu można przesyłać do 4 lipca włącznie, a laureatów poznamy 11 dni później. Więcej szczegółów na stronie www.bankier.pl/symetria.

źródło/autor: Bankier.pl