ProxyAd wyśle reklamy widzom Multikina

ProxyAd S.A. i sieć kin Multikino nawiązały stałą współpracę. Podpisany kontrakt zwiększy zasięg sieci ProxyAd o 21 atrakcyjnych lokalizacji w 15 miastach Polski.

Do końca lipca br. nadajniki Bluetooth wykorzystywane do wysyłania reklam na telefony komórkowe, zostaną zainstalowane we wszystkich 21 kinach należących do sieci Multikino. Reklamodawcy korzystający z bezprzewodowej sieci reklamowej ProxyAd, będą mieli możliwość dotarcia do atrakcyjnej, ściśle określonej grupy konsumentów odwiedzających kina tej sieci.

„Bezprzewodowa sieć reklamy Bluetooth, stanowi doskonałe uzupełnienie naszej dotychczasowej oferty dla Reklamodawców. Dzięki współpracy z ProxyAd, Biuro Reklamy Multikina będzie w stanie zaproponować swoim klientom kolejne, nowatorskie rozwiązanie przy planowaniu kampanii reklamowych. Bardzo istotny jest dla nas także fakt, że sieć ProxyAd obecna jest we wszystkich naszych kinach.” – mówi Artur Chmielewski, Zastępca Kierownika ds. Sprzedaży Specjalnej i Sponsoringu.

„Jesteśmy firmą nowoczesną, która podąża za światowymi trendami i nowościami, uważając, że nowe technologie są przyszłością rynku reklamy, dlatego też chętnie wzięliśmy udział w tym projekcie. Technologia Bluetooth pozwala w nowoczesny, a zarazem bardzo skuteczny sposób dotrzeć do klienta, dlatego cieszymy się, że udało nam się nawiązać stałą współpracę z firmą ProxyAd, poszerzając tym samym naszą ofertę o nowy nośnik reklamowy.” – dodaje Chmielewski.

Podpisanie umowy z siecią Multikino, to dla ProxyAd kolejny krok w umacnianiu pozycji firmy na rynku, m.in. poprzez zdobywanie nowych, atrakcyjnych z punktu widzenia Reklamodawcy lokalizacji. Współpraca ta może mieć także bezpośrednie przełożenie na możliwość osiągania przez Spółkę wyższych przychodów.

„Oczywiście powstać może pytanie, czy ten rodzaj reklamy nie będzie przeszkadzał konsumentom w kinie. Odpowiedź jest prosta – nadajniki sieci ProxyAd zostaną zainstalowane w takich miejscach w każdym z kin, aby możliwe było dotarcie do konsumenta z reklamą, w najbardziej odpowiednim momencie. Nadajniki będą zainstalowane przy kasach biletowych oraz w pobliżu stanowisk z przekąskami” dodaje Dawid Korczyński – prezes zarządu ProxyAd.

ProxyAd S.A. (PXY) to jedyna ogólnopolska sieć nadajników reklamy bezprzewodowej na telefony komórkowe, która w maju 2010 zadebiutowała na rynku GPW/NewConnect. Nadajniki w ramach sieci ProxyAd zainstalowane są w największych miastach w Polsce, w starannie wyselekcjonowanych lokalizacjach obejmujących centra handlowe, wypożyczalnie Beverly Hills Video, lotniska czy dworce kolejowe.

Multikino S.A. jest jednym z największych operatorów multipleksów w Polsce oraz niekwestionowanym liderem aktywności pozafilmowych. W ramach sieci działa obecnie 21 nowoczesnych multipleksów w największych miastach w kraju, z 186 ekranami i 42 tysiącami miejsc. Od początku działalności na polskim rynku Multikino konsekwentnie realizuje swoją misję- dostarczanie widzom najwyższej jakości rozrywki, uwzględniając specyficzne potrzeby odbiorców, a wszystko to w połączeniu z najwyższej klasy technologią, nowościami i światowymi trendami.

źródło/autor: MagnifiCo

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu