ProxyAd wyśle reklamy widzom Multikina

przez | 23/06/2010

ProxyAd S.A. i sieć kin Multikino nawiązały stałą współpracę. Podpisany kontrakt zwiększy zasięg sieci ProxyAd o 21 atrakcyjnych lokalizacji w 15 miastach Polski.

Do końca lipca br. nadajniki Bluetooth™ wykorzystywane do wysyłania reklam na telefony komórkowe, zostaną zainstalowane we wszystkich 21 kinach należących do sieci Multikino. Reklamodawcy korzystający z bezprzewodowej sieci reklamowej ProxyAd™, będą mieli możliwość dotarcia do atrakcyjnej, ściśle określonej grupy konsumentów odwiedzających kina tej sieci.

„Bezprzewodowa sieć reklamy Bluetooth™, stanowi doskonałe uzupełnienie naszej dotychczasowej oferty dla Reklamodawców. Dzięki współpracy z ProxyAd, Biuro Reklamy Multikina będzie w stanie zaproponować swoim klientom kolejne, nowatorskie rozwiązanie przy planowaniu kampanii reklamowych. Bardzo istotny jest dla nas także fakt, że sieć ProxyAd obecna jest we wszystkich naszych kinach.” – mówi Artur Chmielewski, Zastępca Kierownika ds. Sprzedaży Specjalnej i Sponsoringu.

„Jesteśmy firmą nowoczesną, która podąża za światowymi trendami i nowościami, uważając, że nowe technologie są przyszłością rynku reklamy, dlatego też chętnie wzięliśmy udział w tym projekcie. Technologia Bluetooth™ pozwala w nowoczesny, a zarazem bardzo skuteczny sposób dotrzeć do klienta, dlatego cieszymy się, że udało nam się nawiązać stałą współpracę z firmą ProxyAd, poszerzając tym samym naszą ofertę o nowy nośnik reklamowy.” – dodaje Chmielewski.

Podpisanie umowy z siecią Multikino, to dla ProxyAd kolejny krok w umacnianiu pozycji firmy na rynku, m.in. poprzez zdobywanie nowych, atrakcyjnych z punktu widzenia Reklamodawcy lokalizacji. Współpraca ta może mieć także bezpośrednie przełożenie na możliwość osiągania przez Spółkę wyższych przychodów.

„Oczywiście powstać może pytanie, czy ten rodzaj reklamy nie będzie przeszkadzał konsumentom w kinie. Odpowiedź jest prosta – nadajniki sieci ProxyAd zostaną zainstalowane w takich miejscach w każdym z kin, aby możliwe było dotarcie do konsumenta z reklamą, w najbardziej odpowiednim momencie. Nadajniki będą zainstalowane przy kasach biletowych oraz w pobliżu stanowisk z przekąskami” dodaje Dawid Korczyński – prezes zarządu ProxyAd.

ProxyAd S.A. (PXY) to jedyna ogólnopolska sieć nadajników reklamy bezprzewodowej na telefony komórkowe, która w maju 2010 zadebiutowała na rynku GPW/NewConnect. Nadajniki w ramach sieci ProxyAd™ zainstalowane są w największych miastach w Polsce, w starannie wyselekcjonowanych lokalizacjach obejmujących centra handlowe, wypożyczalnie Beverly Hills Video, lotniska czy dworce kolejowe.

Multikino S.A. jest jednym z największych operatorów multipleksów w Polsce oraz niekwestionowanym liderem aktywności pozafilmowych. W ramach sieci działa obecnie 21 nowoczesnych multipleksów w największych miastach w kraju, z 186 ekranami i 42 tysiącami miejsc. Od początku działalności na polskim rynku Multikino konsekwentnie realizuje swoją misję- dostarczanie widzom najwyższej jakości rozrywki, uwzględniając specyficzne potrzeby odbiorców, a wszystko to w połączeniu z najwyższej klasy technologią, nowościami i światowymi trendami.

źródło/autor: MagnifiCo