Mistrzowska Promocja Allianz Direct od Jamel Interactive

Allianz Direct uruchomił internetową mundialową promocję ubezpieczeń OC i AC „GOL”. Za kreację oraz wdrożenie odpowiedzialna jest agencja Jamel Interactive.

Serwis GOL.AllianzDirect.pl adresowany jest do fanów piłki nożnej chcących uzyskać zniżkę ubezpieczeniową. W trakcie trwania promocji internauci głosują na mecz, który według nich zakończy się najwyższą liczbą strzelonych goli. Suma bramek wytypowanego spotkania jest mnożona przez 2 – w fazie grupowej, przez 3 – w fazie pucharowej oraz przez 4 w finale i stanowi obowiązującą w określonym czasie zniżkę na ubezpieczenie OC i AC.

Serwis został zaprojektowany i wdrożony przez agencję Jamel Interactive z uwzględnieniem korporacyjnych wymogów Allianz Direct dla produkcji internetowych.

„Nasza współpraca z Allianz Direct nie obejmowała tylko i wyłącznie stworzenia strony, byliśmy również odpowiedzialni za kreację kampanii reklamowej promującej serwis”- mówi Michał Rumiński, communication specialist w Jamel Interactive. „Na potrzeby kampanii został stworzony szereg form reklamowych obejmujących zarówno media interaktywne jak i tradycyjne.”

Ze zniżek promocyjnych można skorzystać na stronach internetowych Allianz Direct lub za pomocą infolinii. Promocja GOL trwa do 13 lipca.

źródło/autor: Allianz Direct

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu