Freszlab dla Żywiec Zdrój Smako-Łyk

Marka Żywiec Zdrój prowadzi drugą odsłonę kampanii „Żywiec Zdrój Smako-Łyk pasuje do obiadu”. Jej głównym elementem jest wspólne gotowanie z profesjonalnymi kucharzami w centrach handlowych największych miast. W organizacji eventów markę wspomaga agencja Freszlab.

Żywiec Zdrój zaprosił do współpracy czterech mistrzów kuchni z najlepszych hoteli w Polsce, którzy specjalnie dla marki Żywiec Zdrój Smako-Łyk przygotowali przepisy kulinarne dopasowane do poszczególnych smaków produktu: jabłkowego, pomarańczowego, truskawkowego i cytrynowego. Z tych przepisów powstała także unikatowa książeczka kulinarna.

Podczas eventów organizowanych w centach handlowych w Łodzi, Gdańsku, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i Lublinie, konsumenci mogą spróbować Smako-Łyka z daniami przygotowywanymi na żywo przez mistrzów kuchni. Dla uczestników pokazów gotowania Żywiec Zdrój przygotował konkursy i quizy z nagrodami.

Akcja jest wspierana przez kampanię telewizyjną i internetową oraz komunikację outdoorową.

Freszlab jest autorem kreacji i odpowiada za produkcję książeczki kulinarnej Smako-Łyka. Jest również pomysłodawcą konceptu kampanii, obejmującej w tym roku eventy w centrach handlowych oraz promocje w key accountach – hipermarketach Tesco, Real i Carrefour. Dodatkowo, akcji towarzyszą materiały POS zaprojektowane przez agencję.

źródło/autor: Freszlab

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu