EasyCALL.pl – w drodze na NewConnect

Coraz popularniejsze staje się dzwonienie przez Internet zarówno na telefony stacjonarne, jak i komórkowe. Potrzebny jest do tego telefon stacjonarny lub program komunikacyjny. Taki bezpłatny program oferuje easyCALL.pl S.A.

Polski rynek telekomunikacyjny charakteryzuje się stosunkowo dużą konkurencją. Spółka musi współzawodniczyć z wieloma podmiotami w zakresie różnych usług. EasyCALL.pl jest liderem rynku telefonii internetowej (VoIP) w Polsce, dostawca usług telefonii stacjonarnej pod marką ekotel oraz Internetu, a w przyszłości także telefonii mobilnej w modelu MVNO. Spółka, powstała w 2006 roku, oferuje swoje usługi na terenie całej Polski, a z jej usług korzysta blisko 300 tys. użytkowników telefonii internetowej i 4 tys. telefonii stacjonarnej. Oferta Spółki kierowana jest przede wszystkim do klientów indywidualnych choć sukces odniosły również projekty wdrażania usług telekomunikacyjnych u klientów instytucjonalnych. Do atutów Spółki należą niska cena świadczonych usług, szeroka oferta zintegrowanych usług, jakość obsługi oraz innowacyjność.

Dzięki innowacyjnym technologiom wdrażanym przez Spółkę, easyCALL.pl oferuje swoim Klientom usługi telekomunikacyjne, konkurujące z innymi, obecnymi na rynku nie tylko ceną, lecz również usługami dodatkowymi, do których obecnie należą: usługi wirtualnego faksu, możliwość realizacji połączeń z zagranicy z pominięciem kosztów roamingowych, możliwość posiadania numeru z dowolnej strefy numeracyjnej w kraju, jak również numerów międzynarodowych, przenoszenie numerów z innych sieci.

Akwizycja klientów dla usługi VoIP realizowana jest przede wszystkim poprzez Internet, dodatkowo poprzez sieć sklepów oznaczonych logo Moje Doładowania. W przyszłości Spółka chce rozszerzać sieć dystrybucji pozainternetowej. Sprzedaż usług wspierana jest poprzez reklamę prasową oraz reklamę internetową. W najbliższych latach Spółka planuje rozszerzanie swojej działalności poprzez zwiększenie bazy abonenckiej, wprowadzenie nowych usług oraz akwizycję innych podmiotów.

Spółka planuje debiut na rynku NewConnect w III kwartale br.

Już wkrótce można będzie osobiście zadać pytanie odnośnie planów spółki i szczegółów oferty. 24 czerwca 2010 roku o godzinie 12.00 odbędzie się bowiem czat giełdowy z udziałem Michała Jakubowskiego, Prezesa Zarządu Spółki easyCALL S.A. który odpowiadać będzie na pytania Internautów dotyczące planów spółki i realizowanych wyników. Już dziś zapraszamy do zadawania pytań na stronie www.czat.ipo.pl

źródło/autor: IPO.pl

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu