Colliers International po raz czwarty wynegocjował prestiżową markę Hilton dla polskiego rynku hotelowgo

Colliers International, wiodąca firma doradcza na rynku nieruchomości komercyjnych, reprezentowała firmę Toya Sp. z o.o. w procesie negocjowania warunków umowy franczyzowej na markę DoubleTree by Hilton. To już czwarty w Polsce projekt hotelowy pod marką z grupy Hilton, w którym udział biorą doradcy z Colliers International.

W ramach umowa franczyzowej wynegocjowanej przez Colliers International przy ulicy Łąkowej w Łodzi powstanie hotel marki DoubleTree by Hilton. W ofercie tego 4-gwiazdkowego hotelu znajdzie się 188 pokoi, sale konferencyjne na ponad 1 000 osób, zespół fitness/SPA z basenem, sala kinowa, restauracja oraz parking podziemny. W bryle budynku poza hotelem zamknięte zostaną także powierzchnie biurowe klasy A przeznaczone na wynajem oraz istniejące już obiekty dawnej Wytwórni Filmów Fabularnych.

Umowa zawarta przez Colliers International z inwestorem objęła nie tylko negocjację marki DoubleTree by Hilton, lecz również studium wykonalności tego skomplikowanego projektu.

„Na rynku inwestycji hotelowych w Polsce Colliers International jest wręcz intuicyjnie wiązany w franczyzą marek działających w ramach grupy HILTON” – powiedział Alex Kloszewski, szef działu Inwestycji Hotelowo-Rekreacyjnych w Colliers International, kierujący zespołem odpowiedzialnym za projekt – „Właśnie w tych dniach nastąpiło otwarcie Hotelu Hilton Gdańsk należącego do firmy Jan Wójcikiewicz Hotele, dla której z sukcesem dwa lata temu wynegocjowaliśmy prawa do wybudowania hotelu pod marką Hilton . Z kolei do Rzeszowa wprowadziliśmy Hilton Garden Inn.” – dodaje Alex Kloszewski. Według niego Hilton to niezwykle prestiżowa światowa marka, która na swoich partnerów wybiera wyłącznie sprawdzone firmy.

źródło/autor: Colliers International

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu