Brytyjskie stylizacje z udziałem agencji Communication Unlimited

przez | 23/06/2010

W połowie czerwca w Galerii Mokotów miało miejsce jedno z najważniejszych wydarzeń tego sezonu. Do warszawskiej Galerii Mokotów przyjechały najsłynniejsze stylistki świata, gwiazdy brytyjskiej telewizji Trinny Woodall i Susannah Constantine, które na oczach tysięcy fanek dokonały przemiany stylu 12 finalistek konkursu „Metamorfozy z Trinny i Susannah”.

Oprócz celu wizerunkowego poprzez organizację tego wydarzenia chciano wzmocnić wizerunek Galerii Mokotów jako fashion leadera. „Naszym zadaniem była organizacja eventu na miarę pozycjonowania Galerii Mokotów, tym bardziej, że w tym roku Galeria Mokotów będzie świętowała swoje 10-lecie. Przy jego planowaniu zwracaliśmy także uwagę, aby w zabawę wciągnąć jak najszersze grono naszych dotychczasowych i przyszłych klientek, stąd pomysł na konkurs, w którym można było wygrać metamorfozy w wykonaniu naszych gwiazd – Trinny i Susannah” – powiedziała Magdalena Woronowicz, Marketing Manager Galerii Mokotów, która była pomysłodawcą i organizatorem eventu.

Pomysł zorganizowania show z udziałem gwiazd światowego formatu długo dojrzewał, a jego przygotowanie pochłonęło dużo czasu. Na uwagę zasługuje fakt, że jest to pierwszy event modowy na tak wielką skalę zorganizowany w Polsce z udziałem brytyjskich mentorek stylizacji Trinny&Susannah. Imprezy modowe z udziałem gwiazd światowego formatu tworzą niezwykłe widowisko, przyciągają tłumy widzów i angażują emocje uczestników. Głównym elementem eventu jest przede wszystkim zaangażowanie uczestników i wzbudzenie w nich silnych emocji. Mechanizm ten sprawia, że impreza zostanie zapamiętana na dłużej. Idea przeprowadzenia gwiazdorskiego duetu stylistek w Galerii Mokotów świetnie łączy miejsce z odbiorcą, do którego skierowany był pokaz. „Kluczem do sukcesu Communication Unlimited jest zrozumienie zasad komunikacji zaangażowanej, którą zajmuje się agencja”– mówi Elżbieta Wojtczak CEO Communication Unlimited. „Wspólnie z klientem staramy się odnaleźć właściwą iskrę, tak, by prowadzona kampania dotarła do jak największej liczby odbiorców i zachęciła ich do interakcji. Engagement spark to pomysł na event, gadżet czy śmiała, intrygująca kreacja; element, który sprawi, że konsument zaangażuje się w dialog z marką. Dzięki takiemu podejściu nasi klienci zyskują rzesze wiernych konsumentów, a nie tylko odbiorców reklam”. – dodaje Elżbieta Wojtczak.

Agencja Communication Unlimited opracowała kreację, komunikację marketingową, nadzorowała kwestie związane z zaproszeniem brytyjskich stylistek oraz prowadziła negocjacje.

Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Equinox Polska Sp. z o.o. W komunikacji wykorzystano wiele nośników, w tym prasę (m.in. magazyny Elle, Twój Styl, Glamour oraz Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza), radio (m.in. Eska, Planeta, Roxy FM, Kolor), Internet oraz bilboardy, citylighty i reklamę na komunikacji miejskiej. Przekaz podkreślał udział gwiazd Trinny&Susannah i zapraszał Panie do wzięcia udziału w wyjątkowym konkursie.

Communication Unlimited już od ponad 10 lat współpracuje z najbardziej znanymi Centrami Handlowymi w Polsce w zakresie tworzenia strategii komunikacji i prowadzenia działań reklamowych. Tworzy kampanie m.in. dla Galerii Mokotów , Złotych Tarasów, Galerii Kazimierz oraz Galerii Jurajskiej. W swych działaniach koncentruje się na komunikacji angażującej emocje konsumenta.

źródło/autor: Communication Unlimited