Axel dokonał prezentacji kwietnego logo UEFA EURO 2012

W Poznaniu odbył się kolejny event promujący zbliżające się wielkimi krokami Mistrzostwa Europy w piłce nożnej. W piknikowej atmosferze odsłonięty został przy jeziorze maltańskim ogromny kwietnik w kształcie oficjalnego logotypu UEFA EURO 2012™. Za jego prezentacje była odpowiedzialna Agencja Reklamowa Axel z Poznania.

Z okazji powstania logotypu przy jeziorze maltańskim odbył się event, którego organizatorem była Agencja Reklamowa Axel. Wydarzeniem głównym był akt odsłonięcia kwietnego logo UEFA Euro 2012™, a jego oprawą piknikowy happening pt: „Śniadanie na trawie”.

W pobliżu kwietnego logo, na trawnikach zaroiło się od niebieskich kwiatków, które tworzyły dekorację stanowisk piknikowych. Kraciane koce, kosze pełne smakołyków i śniadaniowe napoje zostały udostępnione dla wszystkich gości spotkania. Konferansjerka i powitanie gości odbyło się w specjalnym namiocie, który spełniał rolę centrum dowodzenia oraz chronił honorowych gości przed bardzo intensywnym słońcem.

– Piknik z okazji odsłonięcia logo Euro 2012 na Malcie to kolejne wydarzenie, przy którym mieliśmy przyjemność współpracować z Urzędem Miasta Poznania. Takie imprezy pozwalają nam podzielić się długim doświadczeniem w organizowaniu eventów i przyczynić się do promocji Miasta Poznania i Euro 2012 zarówno wśród poznaniaków, jak i mieszkańców innych miast Polski – tłumaczy Izabela Grunwald, Client Service Director z Agencji Reklamowej Axel.

Klomb ma pozostać przy jeziorze maltańskim do 2012 roku.

źródło/autor: LTM Communications

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu