Rusza Heineken Tour – nowy projekt Argonauts dla Open’er Festival

przez | 22/06/2010

Sieciowa agencja interaktywna Argonauts stworzyła dla Open’er Festival kampanię, która w nowatorski sposób łączy ze sobą elementy Digital i marketingu ulicznego. Heineken Tour startuje już 17 czerwca z Krakowa i odwiedzi największe miasta Polski, kończąc trasę na Open’er Festival.

Pomysł Heineken Tour jest kontynuacją idei kreatywnej „Gotowy na festiwal?”, która znalazła już odbicie we wcześniejszych odsłonach tegorocznej kampanii promującej największy festiwal muzyczny w Europie Środkowo-Wschodniej. Heineken Tour to podróż czwórki fanów muzyki – Ewy, Katki, Wicia i Lude, którzy w drodze na Open’er odwiedzają największe polskie miasta, sprawdzając czy ich mieszkańcy są odpowiednio przygotowani do zabawy na festiwalu. Razem z czwórką przyjaciół podróżować będzie Piotr „Kędzior” Kędzierski, znany z m.in. z 4funTV, który wystąpi w roli animatora atrakcji towarzyszących Heineken Tour.

„Team, który jedzie w podróż to ludzie młodzi, lubiący dobrą zabawę z ciekawym towarzystwem w niepowtarzalnym stylu. Taki zespół bardzo dobrze pasuje do charakteru Open’er Festival. Przed wyjazdem w podróż po Polsce wspólnie odwiedzili Amsterdam, rodzinne miasto Heinekena. Mieli przyjemność być w holenderskich pubach i klubach. Poznali też liczne atrakcje jak muzeum Heineken Experience czy concept store Heinken The City. To doświadczenie pozwoliło im jeszcze lepiej zrozumieć międzynarodowy wymiar marki Heineken”¬ – mówi Malwina Żurek, Group Account Manager w Argonauts.

W każdym z miast ekipa Heineken Tour będzie organizować akcje flash mob, i angażować przechodniów do związanych z festiwalem konkursów z nagrodami w postaci wejściówek na Open’er Festival. Obok uczestników Heineken Tour spotkać będzie można ciekawych ludzi – tatuatorów, egzotycznych kucharzy, producentów telewizyjnych i wielu innych, którzy opowiedzą o swoich niezwykłych pasjach. Heineken Tour odwiedzi też muzyków, związanych z Open’er Festival w ich rodzinnych miastach.

„Dla Argonauts jest to ogromne przedsięwzięcie w sensie logistycznym i produkcyjnym. Ze względu na jego nowatorstwo, wiele rozwiązań musieliśmy opracować od podstaw w oparciu o własne doświadczenie, czerpiąc inspirację z tradycyjnych mediów lub dziedzin dotychczas niezwiązanych z reklamą. Niezwykle istotne jest tu wyważenie akcentów brandowych z dostarczaniem treści atrakcyjnych dla współczesnego odbiorcy oraz pogodzenie wirtualnych i realnych aktywności teamu w poszczególnych miastach.” – dodaje Krzysztof Kosz, Creative Director Argonauts.

Wszystkie aktywności realizowane w ramach Heineken Tour będą nagrywane kamerą i codziennie publikowane na stworzonej przez Argonauts stronie internetowej www.heineken.pl. oraz profilach serwisów społecznych Heineken. Już teraz na stronie można zobaczyć pierwsze relacje z wyjazdu ekipy Heineken Tour do Amsterdamu.