Przejdź do treści

PanMedia Western wygrał ponownie przetarg na obsługę Grupy ING

PanMedia Western kolejny raz obronił budżet ING. Ten dom mediowy w dalszym ciągu będzie planował media banku. Tym samym ING pozostaje najważniejszym klientem PanMedia Western. Wygrany przetarg to w niedawnym czasie kolejny sukces domu mediowego. PanMedia Western ostatnio zdobył także budżet firmy odzieżowej F&F oraz Polskiej Organizacji Turystycznej. Firma przoduje w wyznaczaniu trendów szczególnie dotyczących roli internetu w komunikacji reklamowej. Osiągnięcia potwierdzają wysoką pozycję rynkową domu mediowego, którą uzyskuje dzięki wizjonerskiemu podejściu do rynku reklamy i mediów.

Współpraca pomiędzy PMW a ING trwa już od 9 lat. – Mamy ogromną satysfakcję, że udało nam się obronić ten budżet. Wbrew pozorom, walka o obsługę banku po 9 latach współpracy i kilku przetargach w trakcie, jest bardzo ambitnym zadaniem, szczególnie na tak konkurencyjnym rynku – mówi Ewa Góralska, dyrektor zarządzająca PanMedia Western. Zdaniem Góralskiej dodatkowym utrudnieniem była międzynarodowa skala przetargu i konkurowanie z dużymi sieciowymi domami, które walczyły o ten budżet w kilku krajach jednocześnie, w tym w Polsce.

Przetarg na wybór domu mediowego został rozpisany przez Grupę ING w Europie. Brały w nim udział firmy z 8 krajów. – W Polsce wygrał PanMediaWestern, który przedstawił najlepszą propozycję współpracy. Grupa ING w Polsce pracuje z Pan MediaWestern już 9 lat i cieszy nas, że ta współpraca będzie kontynuowana – mówi Barbara Pasterczyk Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej ING Banku Śląskiego.

Ostatnie kampanie dom mediowy planował głównie w telewizji, internecie, outodorze i prasie – Media wykorzystujemy zgodnie z preferencjami grup docelowych, założeniami jakie ma spełniać konkretna kampania i jak współgra ona z konkretnym medium – tłumaczy Bartosz Adamski group account director w PanMedia Western. Znaczącą rolę w kampaniach, podobnie jak w każdej komunikacji masowych produktów bankowych, pełni telewizja. – Jednak widzimy i znamy istotną rolę innych mediów, dlatego również one będą wykorzystywane w kampaniach – dodaje Adamski.

– Bardzo cenimy sobie współpracę z ING, podoba nam się filozofia i wartości ING, są one w dużej mierze zbieżne z filozofią i misją naszej firmy. Cenimy wiele elementów modelu naszej współpracy tak jak np. transparentność. Klient ten jest również bardzo otwarty na niestandardowe rozwiązania i ciekawe pomysły, co jest kolejnym ważnym powodem, dla którego jesteśmy bardzo zadowoleni z obrony jego budżetu – podsumowuje dyrektor Góralska.

źródło/autor: Sugar And Spice