OS3 promuje plażowe spotkania w sieci z Redd’s

przez | 22/06/2010

OS3 multimedia przygotowała aktywności internetowe akcji „Plaża Radości”, kolejnej odsłony kampanii wspierającej markę Redd’s (Kompania Piwowarska).

Pierwszego czerwca miała miejsce premiera strony internetowej http://www.plazaradosci.pl/ stworzonej na potrzeby kampanii „Plaża Radości”. Strona umożliwia użytkownikom głosowanie na wybrane miasto spośród Warszawy, Poznania, Krakowa, Torunia i Chorzowa. W dwóch miastach, które uzyskają największą liczbę głosów internautów marka Redd’s zbuduje wakacyjne plaże.

Każdy zarejestrowany użytkownik może oddać głos na wybrane miasto. Na głosujących czekają interaktywne gadżety: tapeta, wygaszacz, dzwonek na telefon oraz widget z aktualnym rankingiem miast i możliwością głosowania z pulpitu komputera.

Dla biorących udział w głosowaniu została przygotowana gra flashowa, w której zadaniem gracza jest jak najszybciej dotrzeć do przyjaciółki czekającej po drugiej stronie plaży, omijając znajdujących się na niej przeszkody i plażowiczów.

Za stronę www.plazaradości.pl oraz działania w Internecie odpowiada agencja OS3 multimedia. Jest to kolejna realizacja agencji przygotowana w ramach strategicznej współpracy dla Redd’s.

Dotychczas OS3 zrealizowało stronę internetową www.babskiwieczor.pl w ramach prowadzonej akcji „Babski Wieczór? Tylko z Redd’s!” oraz miniserwis konkursowy „Kreacje Redd’s”, związany z promocją edycji limitowanej puszek oraz stronę internetową www.redds.pl przedstawiającą świat marki Redd’s.

źródło/autor: OS3 multimedia