Momentum Worldwide dla La Roche-Posay

przez | 22/06/2010

Agencja marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide z Grupy McCann współpracuje z marką La Roche-Posay z portfolio L’Oréal Polska. Akcja „Dermatolodzy już wybrali. Teraz Ty” to kolejny projekt zlecony agencji.

Kampania prosprzedażowa „Dermatolodzy już wybrali. Teraz Ty” ma na celu wzrost świadomości marki i zwrócenie uwagi na poszczególne produkty La Roche-Posay. Dla konsumentów przygotowano specjalną promocję – wystarczy kupić dermokosmetyk La Roche-Posay, aby otrzymać u farmaceuty płyn micelarny o pojemności 200 ml gratis.

Agencja Momentum Worldwide była współodpowiedzialna za opracowanie strategii kampanii oraz kreację materiałów POS, m.in. katalogów, standów czy plakatów. Działania związane z „Dermatolodzy już wybrali. Teraz Ty” rozpoczęły się w maju i potrwają do wyczerpania zapasów.

Akcja „Dermatolodzy już wybrali. Teraz Ty” to kolejny projekt powierzony Momentum Worldwide przez La Roche-Posay/L’Oréal Polska. W 2010 r. agencja była już zaangażowana w m.in. w kampanię „Powiedz nie trądzikowi” dla produktów z serii EFFACLAR, launch REDERMIC [+] czy kreację materiałów POS promujących Dezodoranty 24H Fizjologiczne PH.

źródło/autor: Momentum Worldwide

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.