Mindshare Polska: Zwycięstwo w prestiżowych warsztatach Grupy RMF

przez | 22/06/2010

Dom mediowy Mindshare Polska zwyciężył w IX edycji Warsztatów Radiowych Grupy RMF. To już czwarty sukces Mindshare w tym konkursie branżowym, do którego przystępują największe domy mediowe działające na polskim rynku.

Tegoroczna edycja konkursu odbyła się w dniach 16-18 czerwca w Zakopanem. Zgodnie z ustaloną formułą warsztatów, domy mediowe zaprezentowały swoje strategie kampanii, których tematem przewodnim były pakiety Grupy RMF, RMF 3D, RMFz Klasą oraz RMF na Maxxx’a. Nowością w tej edycji warsztatów było połączenie konkursu z przetargiem rozpisanym przez markę CCC. Trzy najlepsze domy mediowe automatycznie zakwalifikowały się do drugiego etapu konkursu marki obuwniczej. Oprócz firmy Mindshare Polska, która zdobyła największą liczbę punktów, do finału zakwalifikowały się również Universal McCann oraz MEC.

– Takie prestiżowe zwycięstwa są powodem do zadowolenia. Tym bardziej, że nasza prezentacja oceniana była przez grono praktyków zarówno ze strony Brokera, jak i Klienta. Doceniona została nasza strategia, która nie ograniczała się wyłącznie do działań wizerunkowych, lecz zakładała stworzenie z mediów zasięgowych kanału, umożliwiającego przede wszystkim interakcję z klientami – powiedział Krzysztof Mocek, partner w Mindshare Polska, lider zespołu realizującego warsztaty.

Wraz z Krzysztofem Mockiem prezentacje podczas warsztatów poprowadzili Dominik Komar (Manager, dział Invention) i Aleksandra Maksymiec (Executive, dział Exchange). W jej przygotowanie zaangażowani byli również specjaliści innych działów Mindshare Polska.

W Warsztatach wzięło udział 12 domów mediowych. Trzy wyróżnione agencje podejmą dalsze negocjacje z firmą CCC. Ostatecznie jedna z nich zrealizuje jesienną kampanię w mediach.

źródło/autor: Mindshare Polska