CityDeal zmienia logo i domenę na Groupon

Po miesiącu od przejęcia przez Groupon, portal zakupów grupowych Citydeal.pl zmienia logo i domenę. W okresie przejściowym logo łączy obydwie marki – Groupon i Citydeal. Obecnie aktywne są też obie domeny, kierujące na tą samą stronę. Docelowo, portal będzie funkcjonował tylko pod adresem www.groupon.pl, a layout zostanie zmieniony zgodnie ze standardami Groupon.

Rebranding nie łączy się z żadnymi zmianami dla dotychczasowych użytkowników serwisu. Wszystkie hasła będą aktywne, a zakupione bony ważne.

„Zależy nam na płynnym przejściu na nową markę w sposób, który najmniej odczują nasi klienci i partnerzy biznesowi. Wręcz przeciwnie – chcemy, aby mogli oni docenić możliwości i potencjał, który niesie światowa marka Groupon.” – komentuje Marcin Szałek, country manager Groupon.pl.

Bez zmian pozostają również wykorzystane dotychczas narzędzia marketingowe. Kampania internetowa będzie prowadzona długofalowo. Kreacje, uwzględniającą nowe elementy wizerunkowe przygotuje europejska centrala Groupon w Niemczech. Za realizację odpowiedzialny jest – Karol Milewski, współzałożyciel i szef marketingu Groupon Polska.

Obecnie Groupon.pl działa już w największych miastach w Polsce – Warszawie, Trójmieście, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Katowicach, Szczecinie. Zgodnie z danymi z alexa.com, odwiedzalność portalu Goupon.pl jest prównywalna do takich stron, jak merlin.com.pl lub empik.com.

źródło/autor: Vesna Lorenc

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu