Cisowianka w pierwszej trójce Marek Wysokiej Reputacji!

W piątej edycji PremiumBrand Cisowianka znalazła się wśród trzech najwyżej ocenionych marek w Polsce. W badaniach przeprowadzonych na reprezentatywnej próbie badano reputację kilkudziesięciu brandów dostępnych na polskim rynku. Bardzo wysoka ocena Cisowianki dokonana przez konsumentów zapewniła jej już po raz drugi tytuł Marki Wysokiej Reputacji.

Oceny reputacji marek dokonywano w czterech wymiarach: „referencje”, „atmosfera medialna”, „zaangażowanie społeczne” oraz „marka jako pracodawca”. Badano także znajomość poszczególnych brandów. Z przedstawionego raportu wynika, iż Cisowiankę zna ponad 94% badanych, a aż 74% „korzystało” z marki w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Oceny reputacji marek dokonywano w kilkunastu kategoriach. Cisowianka jest jedyną spośród ocenianych wód butelkowanych, która znalazła się w czołówce rankingu. PremiumBrand jest kolejnym dowodem zaufania do polskiej wody mineralnej, która zdobyła również takie tytuły, jak Superbrand, tytuł Wizytówki Polski, a także nagrodę Superior Taste przyznawaną przez Międzynarodowy Instytut Smaku i Jakości.

PremiumBrand jest jedynym na polskim rynku projektem, który w szeroki sposób bada reputację marek w biznesie. Rankingi budowane są w oparciu o badania konsumenckie. Projekt PremiumBrand dla marek, firm i spółek giełdowych o wysokiej reputacji prowadzony jest od 2006 roku. Na podstawie profesjonalnych badań prowadzonych przez lidera w swojej dziedzinie, Millward Brown SMG/KRC przyznawany jest certyfikat reputacji PremiumBrand. Projekt ma na celu promowanie podmiotów o najwyższej reputacji oraz wspomaganie ich w działaniach komunikacyjnych.

Badania PremiumBrand prowadzone są metodą CAPI na próbie ogólnopolskiej, reprezentatywnej dla populacji dorosłych Polaków ze względu na płeć, wiek, wykształcenie, region i wielkość miejscowości zamieszkania Wielkość próby wyniosła N=502. Dla firm badanie realizowano na grupie managerów największych polskich przedsiębiorstw, a konstrukcja próby uwzględniała branżę działalności firmy, liczbę zatrudnionych oraz jej lokalizację. wielkość próby wyniosła N=102.

Partnerami V edycji konkursu są: Forbes, Onet.pl, Mediarun.pl, PRESS SERVICE Monitoring Mediów oraz SARE.

źródło/autor: Pure PR