Ad-Vice nowym klientem Smart AdServer

przez | 22/06/2010

Sieć reklamowa Ad-Vice wybrała francuskiego dostawcę rozwiązań adserwerowych – Smart AdServer. Od początku czerwca 2010 kampanie reklamowe klientów sieci są emitowane na nowo zaimplementowanym adserwerze.

– Decyzja o przejściu na system Smart AdServer wpisuje się w realizację strategii rozwoju sieci reklamowej Ad-Vice, jak również integracji w ramach Grupy CAM Media. W 2010 roku jednym z naszych celów strategicznych jest optymalizacja produktów reklamowych pod kątem potrzeb reklamodawców. Ważnym elementem jego osiągnięcia jest usprawnienie wewnętrznych procesów biznesowych. Decyzja o rozpoczęciu współpracy z firmą Smart AdServer wpisuje się właśnie w ten proces – mówi Bartosz Wieczorek, Prezes Zarządu Ad-Vice Sp. z o.o.

Spółka Ad-Vice należy do Grupy CAM Media S.A. działającej w obszarze mediów z segmentu reklamy zewnętrznej oraz Internetu. Sieć reklamowa Ad-vice dostarcza usługi w zakresie: brandingu online, mailingu, afiliacji, widget marketingu, reklamy video oraz na blogach, a także reklamy behawioralnej. W ofercie znajduje się również sieć adresowana do mężczyzn – Adrenaline. Nowo zaimplementowana platforma Smart AdServer usprawni proces płynnej obsługi emisji reklam dla jej klientów.

– Dominujące na polskim rynku rozwiązania są adresowane przede wszystkim do osób odpowiadających za traffic realizowanych kampanii. Platforma Smart AdServer to coś więcej. To narzędzie pracy istotnie zwiększające efektywność działu sprzedaży. Dzięki nowemu adserwerowi będziemy w stanie planować o wiele skuteczniejsze kampanie reklamowe dla reklamodawców i domów mediowych korzystających z usług naszej sieci. Największe korzyści pojawią się przede wszystkim po stronie wydawców obsługiwanych przez naszą sieć reklamową. Funkcjonalności zawarte w systemie pozwolą na optymalizację sposobu wykorzystania powierzchni reklamowej (osiąganie wyższego efektywnego CPM), co przełoży się na wyższe przychody reklamowe. System będzie atrakcyjny zwłaszcza dla wydawców premium o ograniczonej powierzchni reklamowej – dodaje Bartosz Wieczorek.

Takie efekty są możliwe dzięki funkcjonalnościom zaimplementownym w systemie, miedzy innymi funkcji predykcji pozwalającej na precyzyjne oszacowanie dostępnych zasobów reklamowych czy rozbudowanym możliwościom emisji kampanii mobilnych. Nowością natomiast jest narzędzie przeznaczone do badania post-test, które umożliwia pomiar efektu wizerunkowego (branding) kampanii reklamowej.

– Jesteśmy dumni z nawiązania współpracy z jedną z najprężniej rozwijających się sieci reklamowych w Polsce, niekwestionowanym liderem swojej branży. Partnerstwo technologiczne z tak znaczącym klientem to dla nas zaszczyt i jednocześnie możliwość wymiany doświadczeń, której efektem będzie z pewnością optymalizacja oferty po obu stronach – podsumowuje Jakub Oleksy, Business Development Manager CEE.

źródło/autor: Smart AdServer