Tomasz Rakowski w Interaktywnym Instytucie Badań Rynkowych

przez | 21/06/2010

W maju 2010 roku do zespołu Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych (IIBR) dołączył Tomasz Rakowski. Jako Senior Project Manager zajmuje się między innymi badaniami zaangażowania pracowników oraz lojalności klientów.

Tomasz jest absolwentem Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Z branżą badawczą związany jest od pięciu lat – swoją karierę zawodową rozpoczynał od realizacji projektów mierzących jakość obsługi klientów. Zajmował się badaniami ilościowymi m.in. w TNS OBOP, a następnie w GfK Polonia, gdzie ostatnio pełnił obowiązki kierownika Zespołu Mystery Shopping oraz Business Development Managera w Dziale Badań Usług. Współtworzył ofertę badań Mystery Shopping oraz sprawował funkcję ich koordynatora na region Europy Środkowo-Wschodniej w Grupie GfK.

Jako badacz zainteresowany jest pomiarem jakości obsługi, lojalności klientów oraz zaangażowania pracowników; jako partner biznesowy – tworzeniem programów rozwojowych dla organizacji. Ponadto pasjonuje go poszukiwanie nowych zastosowań dla zaawansowanych metod statystycznych oraz rozwój technik badawczych.

„Cieszymy się, że Tomasz dołączył do naszego zespołu” – mówi Janusz Sielicki, Dyrektor ds. Badań w Interaktywnym Instytucie Badań Rynkowych. „IIBR porządkuje i rozbudowuje portfolio produktowe, poszerzamy naszą ofertę o nowe metody realizacji badań, dzięki czemu możemy zaoferować Klientom kompleksową obsługę i wsparcie w zakresie implementacji wyników. Doświadczenie Tomasza w badaniach związanych z Customer Equity oraz jego umiejętności w zakresie zaawansowanych metod statystycznych doskonale pasują do naszej nowej strategii” – dodaje.

źródło/autor: Gemius