Nowe smaki Lemon&Nady w portfolio marki Cappy

przez | 21/06/2010

Firmy systemu Coca-Cola udoskonaliły ofertę orzeźwiających napojów Cappy Lemon&Nada. Na rynku pojawiły się dwie nowe propozycje smakowe – smak klasycznej cytryny został wzbogacony sokiem jabłkowym, natomiast wariant kardamonowy zastąpiono oryginalną czerwoną pomarańczą z dodatkiem brzoskwini. Nowe warianty smakowe obecne są na rynku od maja tego roku.

Linię napojów Cappy Lemon&Nada wprowadzono na polski rynek latem ubiegłego roku. Lemon&Nada od samego początku została bardzo dobrze przyjęta przez konsumentów (Cappy Lemon&Nada jest liderem segmentu lemoniad i ma w nim obecnie udział na poziomie 28.7% pod względem wielkości sprzedaży, według AC Nielsen, marzec 2010). Odwołujaca się do prostej receptury doskonale znanego Polakom orzeźwiającego napoju Lemon&Nada przywołuje wspomnienia z dzieciństwa. W tym roku marka Cappy, bazując na wynikach badań konsumenckich dotyczących preferencji smakowych, podjęła decyzję o udoskonaleniu napojów Lemon&Nada. W jej wyniku zostały wprowadzone dwie nowe propozycje smakowe. Cappy Lemon&Nada cytrynową wzbogacono sokiem jabłkowym, dzięki czemu jej smak jest bardziej orzeźwiający i mniej słodki. Prawdziwie letnim smakiem jest druga propozycja łącząca czerwoną pomarańczę z dodatkiem brzoskwini. Dodatkowo w obu wariantach zwiekszono zawartość soku owocowego (ponad 20%). Cappy Lemon&Nada nie zawiera dodatków konserwantów i sztucznych barwników.

Chcemy oferować konsumentom produkty najwyższej jakości, dlatego też ciągle pracujemy nad udoskonalaniem receptur naszych napojów. Jesteśmy bardzo wrażliwi na uwagi płynące od konsumentów – to na ich podstawie modyfikujemy naszą ofertę. Zmieniemy się wraz z potrzebami i preferencjami naszych konsumentów – mówi Katarzyna Zawadzka, młodszy kirownik marki Cappy Lemon&Nada w Coca-Cola Poland Services. – Wierzymy, że nowe propozycje smakowe przygotowane przez Cappy Lemon&Nada na nadchodzące lato zyskają uznanie szerokiej rzeszy konsumentów, umacniając tym samym pozycję marki w segmencie lemoniad – dodaje.

Cappy Lemon&Nada skierowana jest do konsumentów lubiących spojrzeć na życie z przymrużeniem oka i delektować się chwilami zabawy i relaksu. Opakowanie produktu oraz kampania promocyjna Lemon&Nady pod hasłem „…kiedy robi się gorąco….” wprowadza konsumenta w wakacyjny nastrój. Komunikacja mediowa opiera się na humorze sytuacyjnym. Kampania jednocześnie podkreśla humorystryczny i luźny charakter marki, skupiając się jednocześnie na jej cechach funkcjonalnych.

Wprowadzaniu nowych wariantów smakowych produktów na rynek będzie towarzyszyła zintegrowana kampania marketingowa obejmująca silne wsparcie w telewizji, kampanię internetową stworzoną we współpracy ze znanym polskim styrykiem – rysownikiem oraz akcje samplingowo-promocyjne. Wsparcie mediowe rozpoczęło się w czerwcu, akcje promocyjne ruszą w lipcu.

Nowe smaki Lemon&Nady są dostępne w sprzedaży od 1 maja 2010 roku (opakowania 1L), natomiast od czerwca opakowania 0.33L PET. Produkt oferowany jest w litrowym kartonowym opakowaniu i w butelce PET o pojemności 0,33l. Sugerowana cena litrowego opakowania to 3,79 zł; cena opakowania PET o pojemności 0,33l to 2,39 zł

źródło/autor: Coca-Cola Poland Services

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.