Nowe osoby w Voice Contact Center i szybki wzrost spółki

przez | 21/06/2010

W czerwcu do kadry managerskiej Voice Contact Center dołączyła Małgorzata Biernacka. Dzięki temu realizowane projekty będą niezmiennie najwyższej jakości podczas dynamicznego powiększania się firmy.

Voice Contact Center to 200 stanowisk, ponad 400 Konsultantów, stały comiesięczny wzrost liczby przeprowadzanych rozmów o blisko 100 proc. oraz prestiżowi Klienci. Spółce zaufali już m.in. liderzy branży finansowej, sektora telewizji cyfrowych, wydawniczego oraz wiele innych, a ostatnio także podmioty z branży badawczej (RMG) oraz NGO (Fundacja Świętego Mikołaja).

Dla Voice Contact Center najważniejsze jest utrzymanie rygorystycznych standardów w obsłudze swoich Zleceniodawców oraz maksymalnej jakości w kontakcie z ich Klientami.

Dlatego w czerwcu współpracę z firmą jako Dyrektor Szkoleń i Rekrutacji podjęła Małgorzata Biernacka. Jej główny cel to wdrożenie strategii rekrutacyjnych, które przełamują standardowe myślenie. Poza tym zajmuje się zwiększeniem efektywności już prowadzonych autorskich szkoleń, które błyskawicznie odpowiadają na zapotrzebowanie rynku.

Aby zapewnić harmonijne działanie na innych obszarach, do Voice Contact Center dołączyły również nowe osoby w dziale realizacji, kadr i administracji.

– W tej chwili prowadzimy wiele projektów, a ich liczba oraz skala będą się powiększać. Przy małej skali nie jest sztuką osiągać bardzo dobre wyniki i zapewnić wyjątkowo wysoki standard usług. Wyzwaniem jest to utrzymać przy dużej liczbie stanowisk. Dlatego chcemy sprawić, by nasza firma była postrzegana jako jeszcze bardziej atrakcyjny pracodawca na powiększającym się rynku firm call / contact center – mówi Biernacka. – Jednocześnie intensyfikujemy działania budujące lojalność już pracujących Konsultantów, by utworzyć w miarę stały zespół Konsultantów, z którym razem będziemy tworzyć potencjał Voice Contact Center. Oferujemy specjalistyczne szkolenia (nie tylko ze sprzedaży telefonicznej), możliwości awansu na różne stanowiska i dajemy szanse, by stali się naszą nową kadrą managerską.

Małgorzata Biernacka związana jest z branżą call center od 2003 roku. Kierowała działem HR Multilingual Call Center w strukturach Call Center Poland, gdzie zarządzała masową rekrutacją Konsultantów, prowadziła procesy rekrutacyjne na stanowiska managerskie oraz specjalistyczne call center. Od 2007 roku współpracowała z firmą szkoleniowo-doradczą Communication One Consulting, gdzie jako trener prowadziła szkolenia związane z obsługą klienta i sprzedażą za pomocą wirtualnych kanałów komunikacji.

źródło/autor: Voice Contact Center