LogicSearch promuje internetowy konkurs firmy Schwarzkopf

Agencja LogicSearch realizuje kampanię promującą internetowy konkurs produktów do stylizacji włosów got2b firmy Schwarzkopf. Akcja nastawiona jest na wygenerowanie jak największej liczby rejestracji na stronie konkursowej got2bfun.pl.

Kampania produktów got2b kierowana jest do internautów w wieku 15-25 lat. Działania reklamowe obejmują boksy kontekstowe w wyszukiwarce Google i systemie NetSprint, dymki w systemie reklamy intekstowej SmartContext, reklamę angażującą na serwisie Facebook oraz reklamę banerową w sieci ARBOnetwork.

„Działania got2b prowadzone są na szeroką skalę i wykorzystują wiele różnych kanałów dotarcia do internautów. Estymujemy, że wyemitowanych zostanie w sumie ponad 100 000 000 odsłon kampanii. Tak rozbudowana kampania nastawiona na konwersję wymaga szczególnego prowadzenia, a więc optymalizacji” – mówi Konrad Spoczyński z agencji LogicSearch.

Zaawansowana optymalizacja efektywnościowa kampanii got2b polega na bieżącej analizie ruchu generowanego w poszczególnych mediach oraz przez konkretne kreacje. „Reklamy, które nie spełniają wyznaczonego celu są eliminowane i zastępowane innymi, które wykazują się wysoką efektywnością” – dodaje Konrad Spoczyński.

Za planowanie i optymalizację działań reklamowych konkursu got2bfun w Internecie odpowiada w całości agencja LogicSearch. Kreacje przygotowała agencja AKON. Kampania realizowana jest bezpośrednio na zlecenie firmy Henkel Polska sp. z o.o.

źródło/autor: LogicSearch

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu