Bed&Breakfast dla Candii

Należąca do Suzan Giżyńskiej i Piotra Mateckiego agencja Bed&Breakfast (www.bbagency.pl) zrealizowała kampanię ATL i internetową dla Candii.

W ramach kampanii, agencja stworzyła szereg filmów wizerunkowych zrealizowanych w Paryżu, reklamy prasowe, mikrowitrynę akcji (www.mamorosne.pl) oraz kampanię internetową. Bed&Breakfast zaplanowałą i realizuje także wspierające akcję konkursy i kampanię społeczną Uskrzydlone (www.uskrzydlone.pl) pod hasłem „Szczęśliwa mama to szczęśliwe dziecko”.

„Kampania ma dwa wymiary: ruch społeczny o nazwie Uskrzydlone, ma znosić stereotyp matki poświęcającej się tylko rodzinie. Uświadamiamy kobietom, że tylko spełniona osoba może być naprawdę dobrą matką – kampania ta ma ocieplać wizerunek Candii i zbliżać markę do świata realnych spraw z życia konsumentek. Kampania promująca Mamo, rosnę! ma wymiar informacyjny, przedstawiający produkt jako nowoczesną alternatywę dla mleka w proszku.” – mówi Suzan Giżyńska

„Płynne mleko modyfikowane Candii jest pierwszym mlekiem z wyboru we Francji. Film, w którym wypowiadają się francuskie mamy ma przekonać Polki o wyższości tego mleka nad mlekiem w proszku. Chcieliśmy pokazać również inne podejście do macierzyństwa. We Francji matki nie rezygnują z pracy, hobby i prywatnego życia mając dziecko. Wiele kobiet zachodzi w ciąże po 40. roku życia, samotne macierzyństwo jest czymś normalnym. Liczymy, że referencje matek-Francuzek zadziałają na Polki.” – mówi Piotr Matecki.

Kampania realizowana przez Bed&Breakfast jest pierwszą kampanią wizerunkową Candii w Polsce. Bed&Breakfast opracowało całościową strategię repozycjonowania i relaunchu produktu Mamo, rosnę! w Polsce.

źródło/autor: Bed & Breakfast

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu