BB Elements wprowadza do oferty system obsługi kontekstowej reklamy Intext

przez | 21/06/2010

BB Elements wprowadza do swojej oferty system reklamy BB Intext. Obsługuje on całościowo działania prowadzone w oparciu o formy reklamy kontekstowej, dobieranej według słów kluczowych identyfikowanych w tekstach redakcyjnych publikowanych na stronach serwisów internetowych. Oferta kierowana jest do wydawców serwisów internetowych, portali oraz sieci reklamowych.

Kluczem działania BB Intext jest analiza tekstu na stronie, a następnie dobór wyświetlanej reklamy (w postaci „dymka”), pod kątem zdefiniowanych słów kluczowych.

– Główne zalety reklamy Intext to jej efektywność, nieinwazyjność i ogromna elastyczność. Poza tym, że jest dopasowana kontekstowo, to jest też „reklamą na żądanie”. Internauta czytający dany tekst redakcyjny musi celowo najechać kursorem na podkreślony tekst, żeby wyświetliła się reklama w dymku, a następnie aktywizacja tej reklamy (przekierowanie, wyświetlenie filmu etc.) wymaga podwójnego kliknięcia – mówi Aleksander Banach, dyrektor zarządzający BB Elements – Wszystko to powoduje, że w bardzo dużym stopniu unika się przypadkowych emisji. Co więcej – możliwości techniczne naszego systemu powodują, że reklama w dymku może przybierać prawie dowolną formę graficzną, stąd może być wykorzystywana do bardzo różnych celów.

Dostępne formaty reklamy BB Intext:

  • Tekst – zamieszczenie tekstu oraz linku do strony
  • Tekst + Grafika – jak wyżej; dodatkowo klient może w „dymku” umieścić swoje logo lub grafikę
  • VIP – spektakularna forma reklamy – po najechaniu kursorem na słowo kluczowe wyświetla się reklama toplayerowa. Możliwości kreatywne i kształt reklamy są praktycznie nieograniczone
  • Shop – w reklamowym „dymku” można dynamicznie prezentować zawartość swojej strony internetowej, e-sklepu czy wybranej części oferty
  • Flash – reklama w formie animacji flaszowej, z możliwością dołączenia opisu tekstowego i linku
  • Video – w dymku umieszczony jest spot wideo

Możliwe są dwa modele implementacji systemu BB Intext: w jednym z nich właściciel powierzchni reklamowej zarządza kontem we współpracy ze swoimi klientami lub reklamodawcami; w drugim – reklamodawca otrzymuje dostęp do konta i sam sobie nim zarządza, a administrator jedynie akceptuje i uruchamia kampanie.