7 Days Max Perłą Rynku

przez | 21/06/2010

Rogal 7 Days Max zajął trzecie miejsce w kategorii „słodycze nieczekoladowe” w konkursie Perły Rynku FMCG 2010 organizowanym przez miesięcznik „Wiadomości Handlowe”.

Wyróżniony 7 Days Max występuje w trzech wariantach, z nadzieniami o smakach: wanilii, kakao oraz spumante (szampana). Firma Chipita Poland wprowadziła produkt na polski rynek w 2009 r. i od razu znalazł on uznanie wśród detalistów. To właśnie oni – właściciele i pracownicy sklepów – zagłosowali na 7 Days Max, uznając, że zasługuje na miano rynkowej „Perły”.

– Nagroda w konkursie Perły Rynku FMCG to dla nas duży zaszczyt. Chciałabym osobiście podziękować wszystkim detalistom za głosy uznania dla 7 Days Max. Jest to już trzecie wyróżnienie dla firmy Chipita Poland w 2010 roku: rogalik 7 Days otrzymał godło „Najlepsze w Polsce – The best in Poland”, natomiast firmę odznaczono tytułem „Solidnego Pracodawcy Roku 2009”. Cieszy nas, że nasze starania, aby produkty coraz lepiej spełniały oczekiwania konsumentów są zauważane i doceniane – powiedziała Alina Baniecka, dyrektor marketingu Chipita Poland.

Uroczysta gala Pereł Rynku FMCG 2010, którą po raz czwarty zorganizował wydawca „Wiadomości Handlowych”, odbyła się 17 czerwca w Warszawie. Zgromadziła przedstawicieli handlu i przemysłu. Wśród ponad 200 gości znaleźli się m.in. managerowie największych sieci handlowych, firm i koncernów.

Chipita Poland działa w Polsce od 1999 roku. Firma ma nowoczesną piekarnię w Tomaszowie Mazowieckim, zatrudnia 600 osób. Główne marki to 7Days i Chipicao, których produkty można kupić w sklepach detalicznych oraz supermarketach i hipermarketach w całej Polsce.