Rekordowe Trendsetterki Maybelline New York

przez | 17/06/2010

Platforma internetowa trzeciej edycji konkursu „Trendsetterki Maybelline New York” bije rekordy popularności. W kwietniu 2010 r. serwis www.maybellinetrends.pl przyciągnął 190 000 użytkowników i miał prawie milion odsłon. Autorem koncepcji i strony www jest agencja MRM Worldwide.

Kampania „Trendsetterki Maybelline New York” cieszy się ogromną popularnością wśród młodych Polek. Konsumentki marki Maybelline New York mogą zostać trendsetterkami i korzystać z szeregu przywilejów oraz wygrywać cenne nagrody. Aby uzyskać ten status, muszą wykazać się dużą aktywnością na platformie internetowej konkursu za pomocą bloga i forum, ale też zachęcać koleżanki do zaangażowania się w tę inicjatywę.

Autorem koncepcji kampanii i serwisu www.maybellinetrends.pl jest agencja interaktywna MRM Worldwide. W lutym 2010 r. ruszyła trzecia jej odsłona, a wraz z nią odświeżono stronę www – agencja wdrożyła nową ideę kreatywną i wprowadziła nowe strefy – VIP i Home Parties.

„Sukces poprzednich edycji Maybelline Trends pokazuje, że najnowsze trendy w makijażu i moda to bardzo interesujące tematy dla naszych konsumentek. Skupiliśmy się na uatrakcyjnieniu istniejącej już formuły konkursu i strony www, aby każda użytkowniczka naszego portalu czuła się wyjątkowa” wyjaśnia Dominika Horczewska, Product Manager Maybelline New York.

W tej edycji kampanii MRM przeprowadził już dwa konkursy promujące najnowsze produkty marki Maybelline New York. Pierwszy z nich dotyczył tuszu do rzęs Falsies – Efekt Sztucznych Rzęs. Konsumentki przesyłały zdjęcia rzęs pomalowanych tą właśnie maskarą. Drugi miał za zadanie wypromowanie długotrwałego podkładu Superstay 24h, tym razem na zdjęciach miały znaleźć się matki i córki we wspólnie zrobionych makijażach.

W kwietniu 2010r. serwis www.maybellinetrends.pl bił rekordy popularności – przyciągnął 190 000 użytkowników i miał prawie milion odsłon.

źródło/autor: MRM Worldwide