M4B S.A. prognozuje 1 mln zł przychodu za pierwsze półrocze

przez | 17/06/2010

M4B S.A. – wyspecjalizowana spółka z branży IT, która jeszcze przed wakacjami planuje przeprowadzić emisję akcji i zadebiutować na rynku NewConnect – prognozuje osiągnięcie 1 mln zł przychodów już na koniec pierwszego półrocza br. W skali całego roku M4B zamierza osiągnąć przychody na poziomie 2,4 mln zł tj. o 58% wyższe niż rok wcześniej. Autoryzowanym Doradcą wprowadzającym spółkę na NewConnect jest Corvus Corporate Finance sp. z o.o.

– „Działamy w branży o dużym potencjale. Dowodem na to jest poziom naszego przychodu za pierwsze pięć miesięcy tego roku. Przychód wyniósł 580 tys. zł i tym samym jest wyższy o 298 proc. od osiągniętego w tym samym okresie w roku ubiegłym. Prognozujemy, że na koniec 2010 roku wypracujemy 0,3 mln zł wyniku finansowego netto oraz 2,4 mln zł przychodu netto ze sprzedaży. Posiadany przez nas atut to nowoczesny autorski system WAVE, którego idea działania zaczyna się popularyzować wśród specjalistów z branży marketingu. Prognozujemy, że w związku z poszukiwaniem przez nich nowych kanałów dotarcia do odbiorców komunikatów reklamowych, poziom sprzedaży systemu WAVE będzie się stale zwiększał. Wpłynie to pozytywnie na poziom przychodów oraz rentowność spółki.” – mówi Jarosław Leśniewski, Prezes Zarządu M4B S.A.

Kilka dni temu Spółka poinformowała o planach przeprowadzenia, jeszcze w czerwcu, prywatnej emisji akcji o wartości blisko 700 tys. złotych. Środki, które uzyska będą wydatkowane na rozwój produktu, a także wyjście do klientów zagranicą.

– „Posiadamy w ofercie autorski system WAVE Multimedia Everywhere. Daje on możliwość zarządzania siecią ekranów i monitorów, dzięki niemu można zaplanować wysokoefektywną kampanię promocyjną. Branża marketingu dopiero zaczyna korzystać z tego narzędzia, choć już widać jak dobrze trafia ono w jej potrzeby. Oferujemy innowacyjne rozwiązanie, a Inwestorzy lubią takie spółki, dlatego uważamy, że nasza oferta może być dla nich interesująca. Pozyskane z emisji środki przeznaczymy w głównej mierze na rozbudowę naszego produktu o dodatkowe możliwości oraz zbudowanie silnej i rozpoznawalnej marki. Chcemy też pojawić się z naszą ofertą zagranicą, zatem część tych środków wykorzystamy na zorganizowanie eksportu.” – tłumaczy Jarosław Leśniewski, Prezes Zarządu M4B S.A.

M4B S.A. jest drugim największym udziałowcem notowanej na NewConnect spółki Call2Action S.A., również specjalizującej się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych dla rynku reklamy. Poza usługami reklamowymi Call2Action zapewnia pełen zakres usług pozwalających zaprojektować i zbudować sieć Out of Home (OOH) TV.

źródło/autor: M4B