Hyundai rozbudza piłkarskie emocje

przez | 17/06/2010

Butik kreatywny ChocolAd wraz Instytutem Rozwoju Reklamy odpowiada za stworzenie kampanii reklamowej skierowanej na polski rynek promującej model Hyundai i30 w wersji specjalnej Word Cup.

Światowy lider w branży motoryzacyjnej – Hyundai oficjalny parter FIFA oraz sponsor Mistrzostw Świata FIFA 2010, wprowadza na rynek edycję specjalną modelu Hyundai i30. Jeden z najpopularniejszych modeli, trafi do salonów w wersji World Cup, wyposażony między innymi w czujniki parkowania, klimatyzację, aktywne zagłówki oraz komputer pokładowy dostępne w standardowym pakiecie. Mistrzowska edycja Hyundai’a i30 objęta jest 5 letnią gwarancją bez limitu kilometrów oraz 5 letnim bezpłatnym ubezpieczeniem assistance. i30 dostępny jest w promocyjnej ofercie cenowej oraz w kredycie 50/50.

Do zadań agencji należy stworzenie reklamy prasowej w oparciu o strategię globalną. Identyfikacja wizualna zakłada głęboką asocjację Hyundai i30 Word Cup z wydarzeniem, jakim są zbliżające się Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej FIFA 2010. Agencja odpowiada również za stworzenie ogólnopolskiego spotu radiowego, całości kreacji internetowych oraz adaptację strony www na potrzeby piłkarskiej kampanii. Działania obejmują również projekt materiałów POS eksponowanych w salonach dealerskich.

Realizacja kampanii dla Hyundai i30 Word Cup jest kolejnym realizowanym projektem w toku pięcioletniej współpracy agencji z Hyundai Motor Poland.

źródło/autor: irr.pl