EKSPRES SERWIS – dmuchamy na zimne

przez | 17/06/2010

Można nie wierzyć w Prawa Murphy’ego, które mówią, że rzeczy pójdą tak źle, jak to tylko możliwe. Samsung na wszelki wypadek wprowadza jednak gwarancję EKSPRES SERWIS, dzięki której użytkownicy telewizorów 3D LED TV i lodówek side by side zyskują pewność, że awaria zostanie błyskawicznie usunięta przez serwisantów firmy. Samsung po prostu dmucha na zimne, żeby w ważnych momentach klienci nie zostali na lodzie.

Jeśli nasza lodówka zamierza zastrajkować, to najpewniej zrobi to:

  • gdy temperatura latem przekroczy 30 stopni Celsjusza
  • gdy właśnie zrobiliśmy zapasy jedzenia na następne dwa tygodnie
  • przed imprezą, na której mieliśmy zabłysnąć świetnym mojito, do którego potrzebujemy naprawdę sporo lodu

Jeśli natomiast będzie szwankował telewizor, to stanie się to najprawdopodobniej:

  • w trakcie meczu finałowego Mistrzostw Świata
  • podczas oglądania filmu w 3D, na którego premierę czekaliśmy od miesięcy
  • na koniec wypełnionego obowiązkami tygodnia, po którym mieliśmy ochotę jedynie na słodkie lenistwo w towarzystwie telewizora

Niestety, wszystkie z powyższych odpowiedzi mogą być prawidłowe, choć obecnie najbardziej prawdopodobny wydaje się czarny mundialowy scenariusz… Wyobraźmy to sobie. Ostatnia minuta doliczonego czasu drugiej połowy. Gra – powiedzmy – Argentyna i Hiszpania. Wynik 1:1. Przy piłce Leo Messi. Argentyńczyk naciera na bramkę. – Cooo za mecz!!! – krzyczy komentator, a zebrani przed telewizorem znajomi z wrażenia podrywają się z kanap. Emocje sięgają zenitu i … naszym oczom ukazuje się czarny ekran. Fakt, telewizor psuł się już wczoraj, ale w serwisie gwarancyjnym powiedzieli, że naprawa potrwa około tygodnia. Postanowiliśmy więc przeczekać, a podczas rozgrywek trzymaliśmy kciuki nie tylko za ukochaną drużynę, alei za sprawnie działający telewizor… Nie udało się. O wyniku meczu dowiadujemy się z radia. Znajomi znacząco milczą. Może pomóc tylko łyk zimnego piwa… Tylko, że nasza lodówka jest od dłuższego czasu w naprawie – w ramach gwarancji, oczywiście.

Takiego scenariusza nie można życzyć nawet kibicom przeciwnej drużyny. Dlatego właśnie teraz, gdy trwają mundialowe rozgrywki, a z nieba leje się żar, Samsung proponuje zmianę zasad gwarancji na sprzęt RTV i AGD. Nowatorska gwarancja EKSPRES SERWIS, którą zostały objęte telewizory 3D LED TV i lodówki side by side zabezpiecza klientów przed jakże typową i częstą sytuacją, gdy muszą oddać urządzenie do naprawy, zastanawiając się jednocześnie, kiedy znów będą mogli z niego korzystać.

EKSPRES SERWIS trwa tyle samo co standardowa gwarancja: 24 miesiące, z tą jednak różnicą, że jest wyjątkowo szybki. Samsung zobowiązuje się naprawić każdą awarię uniemożliwiającą działanie sprzętu w ciągu następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia usterki. W rzadkich sytuacjach, kiedy urządzenia nie można naprawić na miejscu, klient nie zostanie bez lodówki czy bez telewizora. Wówczas, na czas usuwania awarii, Samsung dostarczy klientowi urządzenie zastępcze. Każdy kibic, który zdecyduje się na zakup najwyższej klasy sprzętu RTV i AGD objętego EKSPRES SERWISEM, będzie miał pewność, że finał Mistrzostw Świata obejrzy na swoim telewizorze, z zimnym napojem w dłoni.