RSA i Check Point oferują klientom indywidualnym usprawnione zabezpieczenia przed atakami internetowymi

Firma Check Point wykorzystuje do zapewnienia lepszej ochrony mechanizmy wykrywania zagrożeń w czasie rzeczywistym oferowane przez usługi RSA FraudAction Anti-Trojan i Anti-Phishing

RSA, dział zabezpieczeń firmy EMC, poinformował o podpisaniu umowy z firmą Check Point Software Technologies, światowym liderem w branży zabezpieczeń internetowych. Umowa ta obejmuje współpracę w zakresie technologicznym i ma na celu zapewnić klientom indywidualnym na całym świecie ulepszoną ochronę przed trojanami, phishingiem oraz innymi atakami internetowymi, realizowaną w czasie rzeczywistym.

RSA zapewnia rozwiązaniom firmy Check Point dostęp do kanałów przekazujących w czasie rzeczywistym informacje na temat zagrożeń internetowych, oferowanych za pośrednictwem usług RSA FraudAction Anti-Trojan i Anti-Phishing. Nowe możliwości są zintegrowane z istniejącymi funkcjami przeciwdziałania phishingowi, dostępnymi we wszystkich produktach ZoneAlarm skierowanych do klientów indywidualnych, m.in. ZoneAlarm Internet Security Suite i ZoneAlarm Extreme Security. Zapewniają one klientom indywidualnym na całym świecie prewencyjną ochronę przed atakami internetowymi.

„Wykorzystując informacje o zagrożeniach zewnętrznych pochodzące od RSA, firma Check Point usprawnia możliwości wykrywania i analizy zagrożeń oraz oferuje naszym klientom lepszą ochronę”, powiedział Bari Abdul, wiceprezes działu sprzedaży rozwiązań dla klientów indywidualnych w firmie Check Point Software Technologies Ltd. „Wdrożenie filtrowania trojanów oraz mechanizmów ochrony przed kradzieżą tożsamości pozwala nam zrealizować niektóre spośród najważniejszych potrzeb naszych klientów i pomóc rozwiązać ich problemy. Jesteśmy zadowoleni z możliwości dodania RSA do naszej listy partnerów technologicznych i będziemy wspólnie pracować nad zapewnieniem klientom najwyższego poziomu ochrony”.

Dotychczas doprowadzono do wyłączenia ponad 300 tysięcy nielegalnych serwisów WWW w 140 krajach. W centrum RSA Anti-Fraud Command Center pracują specjaliści w zakresie przeciwdziałania oszustwom internetowym. Doprowadzają oni do wyłączenia hostów przeprowadzających ataki internetowe, wdrażają środki przeciwdziałające atakom oraz prowadzą zaawansowane badania mające na celu skrócenie średniego czasu trwania ataku internetowego. Usługa RSA FraudAction to część rodziny rozwiązań RSA Identity Protection and Verification Suite —obejmującej zaawansowane technologie uwierzytelniania i zapobiegania oszustwom.

„Nasze relacje z firmą Check Point są jeszcze jednym przykładem na to, że innowacyjna współpraca między liderami w branży może rozszerzyć wspólne możliwości ochrony klientów indywidualnych przed wciąż rozwijającymi się zagrożeniami internetowymi. Zapewnia to naszym użytkownikom lepszą jakość, poprzez szerszy zakres integracji wykrywania zagrożeń w czasie rzeczywistym z mechanizmami blokowania”, powiedział Christopher Young, wiceprezes ds. technologii, produktów i rynków w RSA. „Wspólnie możemy zbudować jeszcze sprawniejszy ekosystem zabezpieczeń, co pozwoli nam uzyskać większą efektywność i lepiej zorganizować działania skierowane przeciwko wszechobecnym oszustom”.