CRM w usługach – wszystko co chciałbyś wiedzieć i o co zapytać

przez | 16/06/2010

29 czerwca br. w Business Centrum Polska 13 w Poznaniu odbędzie się konferencja poświęcona zagadnieniu systemów CRM w firmach usługowych. Konferencja dedykowana jest kadrze zarządzającej działami sprzedaży, a także osobom odpowiedzialnym za nadzór i kontrolę realizacji usług. Udział w konferencji i warsztatach jest bezpłatny. O udziale decyduje kolejność zgłoszeń.

Celem organizowanej konferencji jest omówienie kluczowych zagadnień związanych z działalnością sektora usługowego, jak również podzielenie się z uczestnikami ideą CRM w organizacjach usługowych. Prelegenci spotkania opowiedzą między innymi o kluczowych możliwościach systemu CRM dla firm usługowych, zaprezentują skuteczne sposoby raportowania oraz zarządzania efektywnością Sales & Marketing, a także przedstawią zagadnienia związane z marketingiem usług, organizacją działu usług, integracją z zewnętrznymi aplikacjami oraz przedstawią organizację projektu wdrożeniowego.

Uczestnicy spotkania będą mogli szczegółowo zapoznać się ze sposobami prezentacji danych, przyjrzeć się przygotowaniu trafnej analizy otoczenia konkurencyjnego i pozyskaniu wiedzy o konkurentach. W kwestii idei CRM, słuchacze zapoznają się z tematami dotyczącymi segmentacji i komunikacji z klientami, kontrolą czasu pracy i jakości usług czy też ewidencją i rozliczaniem zleceń. Ponadto, poruszone zostaną zagadnienia dotyczące kontroli nad procesem pozyskiwania nowych klientów, zarządzania akcjami marketingowymi, prowadzenia kalendarzy serwisowych, konfigurowania usług, rezerwacji zasobów, rejestracji kosztów związanych z obsługą klienta.

Zaprezentowane zostaną także istotne kwestie z zakresu rejestracji zgłoszeń serwisowych przez stronę WWW, monitoringu stanu zgłoszenia, kontroli kosztów oraz tematy związane z obiegiem dokumentów, takie jak automatyczna rejestracja w systemie zeskanowanych dokumentów, przekazywanie dokumentów w wersji elektronicznej. Zaproponowany zostanie również kwestionariusz oceny pracownika.

Prelegenci partnera merytorycznego konferencji portalu Transferuj.pl podzielą się doświadczeniami na temat roli systemu płatności internetowych w zautomatyzowaniu i przyspieszeniu procesu sprzedaży na przykładzie wybranych modeli biznesowych oraz sprzedaży w internecie jako niezbędnym kanale dystrybucji w dzisiejszych czasach.

Możliwość poznania najnowszych trendów z zakresu CRM.

Możliwość zapoznania się ze sposobami odpowiedniej prezentacji danych analitycznych w celu przetworzenia ich w dobrą informację zarządczą.

Możliwość przyjrzenia się z praktycznym przykładom biznesowym.

Uczestnicy zapoznają się z zaletami i ułatwieniami jakie system płatności internetowych wprowadza do zarządzania finansami w przedsiębiorstwie.

Udział w konferencji jest bezpłatny. W celu rejestracji należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny pod adresem: http://www.microplan.pl/pl/crm_2010_conference/rejestracja.php.

Więcej informacji na temat konferencji znajduję się na stronie www.microplan.pl.

Organizatorami spotkania są Microsoft Dynamics wraz ze Złotym Partnerem firmą Microplan Polska.

Partner merytoryczny – portal Transferuj.pl

źródło/autor: JUST PR