ARBOinteractive – Firmą roku 2009

Grupa ARBOinteractive została ogłoszona Firmą roku 2009. Tytuł ten przyznany został ARBOinteractive przez serwis Internet Standard za „wyczucie chwili i potrzeb reklamodawców, konsekwentną realizację celów i utrzymywanie się na pozycji lidera w wielu obszarach oraz wyznaczanie kierunków i trendów w rozwoju reklamy internetowej w Polsce”.

„W ubiegłym roku, mimo kryzysu kontynuowaliśmy przyjętą strategię rozwojową. Znacznie rozszerzyliśmy ofertę produktową, zintensyfikowaliśmy działania międzynarodowe oraz wprowadziliśmy zmiany strukturalne na poziomie wyższej kadry zarządzającej. Ubiegły rok był zatem dla ARBOinteractive rokiem licznych zmian i testów. Dziś śmiało możemy powiedzieć, że wyszliśmy z nich obronną ręką. Tym bardziej cieszy fakt, że zostaliśmy docenieni przez redakcję Internet Standard” – mówi Małgorzata Lakowska agency sales director w ARBOinteractive.

Wraz z tytułem Firmy roku przyznany został również tytuł Człowieka Roku 2009, który przypadł Maciejowi Budzichowi prowadzącego Blog.Mediafun.pl. Ogłoszenie wyników konkursu InternetStandard oraz wręczenie obu nagród miało miejsce podczas pierwszego dnia konferencji Internet2k10. W imieniu ARBOinteractive nagrodę odebrał Bartosz Drozdowski managing director grupy.

„Tytułami Człowieka roku i Firmy roku chcemy docenić działania nowatorskie, spektakularne i niestandardowe, często warunkowane podjęciem ryzyka i wytyczające nowe kierunki w rozwoju branży” – mówi Agnieszka Świtkowska wydawca serwisu Internet Standard, którego redakcja dokonuje wyboru w konkursie.

Do tej pory zwycięzcami w kategorii Firma Roku Internet Standard zostały: o2, Onet, Allegro i Nasza-klasa.pl, zaś w kategorii Człowiek roku m.in. Tomasz Józefacki, Tomasz Jażdzyński, Dominik Kaznowski, Tomasz Czechowicz i Piotr Ejdys.

źródło/autor: ARBOinteractive

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu