Amidrop pomoże odzyskać świeże spojrzenie

Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne Jelfa wprowadza na polski rynek preparat, który dzięki unikatowemu połączeniu kwasu bornego i wyciągu z bławatka skutecznie pomoże załagodzić podrażnienia oczu. Działania dla marki realizuje agencja Marketing & Communications Consultants.

„Odzyskaj świeże spojrzenie” po takim hasłem są prowadzone działania wspierające wprowadzenie na rynek produktu Amidrop z portfolio PF Jelfa.

Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o nowym produkcie, którego starannie dobrana kompozycja, bazująca na naturalnych składnikach (wyciąg z chabra oraz kwas borny) pozwala utrzymać komfort oczu.

Premierę nowego produktu wspierają aktywności prowadzone w aptekach, w Internecie oraz Public relations.

Ze strony klienta w projekcie uczestniczy Sylwia Kubacz – Winiarska – kierownik produktu w PF Jelfa. Nad całością kampanii czuwa agencja Marketing & Communications Consultants.

źródło/autor: Marketing & Communications Consultants

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu