Netshare – drugi zasięg na rynku po sześciu miesiącach

przez | 13/06/2010

Platforma reklamowa Netshare awansowała na drugie miejsce pod względem zasięgu reklamowego w Polsce. W marcu osiągnęła ona zasięg na poziomie 85,93% wg. Megapanel PBI/Gemius. Przed wakacjami wysunęła się także na prowadzenie w kategorii tematycznej Turystyka.

Ten dynamiczny wzrost zasięgu osiągnięty został m.in. dzięki przystąpieniu do platformy kilkudziesięciu dużych witryn oraz powiększenia zasięgu serwisów Premium należących już do Netshare. Wymienić wśród nich można Pracuj.pl, GoldenLine.pl, Rozkłady-PKP.pl, grono.net czy Pobierz.pl.

– Do współpracy z Netshare przekonuje wydawców otwarta formuła, elastyczne warunki, brak wymogu wyłączności, indywidualne podejście oraz darmowy pakiet narzędzi i usług optymalizujących witryny – wymienia Adam Siedlecki, opiekun projektu Netshare – już czterdziestu wydawców Premium zdecydowało się na przystąpienie do Netshare. Poza możliwością dodatkowego źródła przychodów oferujemy naszym partnerom atrakcyjne narzędzia, dzięki którym mogą efektywnie ograniczyć koszty prowadzenia serwisu – dodaje.

Netshare to platforma reklamowa uruchomiona na początku 2010 roku przez spółkę Redefine. W swojej ofercie posiada serwisy własne, takie jak Twojapogoda.pl, Poszkole.pl czy odświeżony FrazPC.pl. Współpracuje również z ponad czterdziestoma witrynami Premium, których łączy zasięg to blisko 12 milionów użytkowników. Wśród nich są tak takie marki jak GoldenLine.pl, pobierz.pl czy Rozkład-PKP.pl. Na zasięg składa się również tysiące witryn korzystających z Friko.pl i Stat24.

Platforma reklamowa Netshare zajęła w marcu pierwsze miejsce w kategorii Turystyka.

W kategoriach Nowe Technologie oraz Rozrywka platforma Netshare zajmuje drugie miejsce.

Reklamodawcy znajdą w ofercie Netshare zarówno pakiet zasięgowy, kilkanaście ofert tematycznych, jak i pakiety Premium. Pierwszym z nich jest pakiet Gryzzli, który jest jednym z największych pakietów obejmujących serwisy z grami oraz o grach. Należą do nich serwisy Miniclip.com, sieć AdAction Network, poszkole.pl i Wyspa Gier dając łączny zasięg na poziomie blisko 5,9 mln RU (źródło: Megapanel PBI/Gemius styczeń 2010).

Więcej na www.netshare.pl