Looney Tunes Active Roadshow czyli zaszalej z Drużyną Bugsa

przez | 11/06/2010

Firma MODECOM dołączyła do akcji pod nazwą Looney Tunes Active Roadshow. Rozpoczęte w marcu br. przedsięwzięcie ma na celu zwrócenie uwagi na problem braku ruchu najmłodszych i promowanie aktywnego trybu życia u dzieci. Do końca roku impreza odwiedzi jeszcze 9 dużych miast Polski. W każdym mieście, przez okres około 3 tygodni, zostanie rozstawiony specjalny namiot o powierzchni 600 m², we wnętrzu którego przygotowano szereg konkursów i zabaw ruchowych. Dzieci będą mogły m.in. dosiąść dzikiego byka, przejść po ruchomym moście linowym, ułożyć metrowe klocki domino, zagrać w mini-golfa, a także spróbować sił w koszykówce, wspinaniu się na ściankę oraz zbieraniu mega marchewek. Uczestnicy zabawy otrzymają atrakcyjne prezenty, dyplom zaświadczający o przyjęciu do drużyny Looney Tunes i pamiątkowe zdjęcie z ulubieńcami: Królikiem Bugs’em, kanarkiem Tweety, kaczorem Duffy, Kojotem oraz kotem o imieniu Sylvester.

Główną imprezę wspierają centra handlowe, które na czas wizyty Looney Tunes Active Party zostaną zmienione w aktywne światy animowanych bohaterów. O atrakcjach informowały będą billboardy, plakaty oraz naklejki, a drzwi wejściowe budynków zostaną wyklejone wizerunkami znanych postaci. We wszystkich hipermarketach na trasie roadshow będzie można zakupić różne produkty związane z postaciami Looney Tunes. Swoje stoisko będzie miała również firma MODECOM, która zaoferuje niedawno wprowadzone do oferty, licencjonowane akcesoria komputerowe dla najmłodszych.

Patronat medialny objęły m.in. Radio Złote Przeboje, TVN Style, Gazeta Wyborcza, miasto Dzieci.pl oraz magazyn Metro. Fundatorami nagród są: sieć hipermarketów real, Nestle Aquarel, Cartoon Planet, Reserved Kids, MODECOM oraz Amex.

Terminarz najbliższych eventów:.

  • Kraków 26.06. – 18.07.
  • Wrocław 24.07. – 12.08.
  • Toruń 18.08. – 29.08.
  • Szczecin 05.09. – 25.09.
  • Sosnowiec 02.10. – 13.10.
  • Zabrze 19.10. – 07.11.
  • Łódź 13.11. – 28.11.
  • Gdańsk 05.12. – 22.12.

źródło/autor: Studio 111