Tomasz Przybył dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu w Fiege

przez | 10/06/2010

Tomasz Przybył został nowym dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu w Fiege. Jest odpowiedzialny za rozwój sprzedaży usług logistycznych polskiego oddziału firmy oraz za planowanie i realizację strategii marketingowej.

Tomasz Przybył pełniąc funkcję dyrektora ds. sprzedaży i marketingu w Fiege odpowiada za opracowanie, nadzór i realizację strategii sprzedaży firmy w Polsce. Jego działania mają na celu zwiększenie udziału Fiege w rynku poprzez rozwój współpracy z nowymi i aktualnymi Klientami firmy oraz koordynację procesów przetargowych. Do obowiązków nowego dyrektora należy także zwiększanie świadomości marki Fiege na polskim rynku.

„Ogromny potencjał jakim dysponuje firma Fiege, przekonały mnie do podjęcia decyzji o dołączeniu do jej zespołu. Jestem przekonany, że wspólna, spójna wizja rozwoju firmy, doprowadzi nas do celu, jakim jest zwiększenie rozpoznawalności marki oraz dalsze wzmocnienie wizerunku firmy jako operatora logistycznego oferującego wymagającym Klientom rozwiązania „szyte na miarę” – powiedział Tomasz Przybył, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Fiege Sp. z o.o.

Tomasz Przybył posiada ponad 11-letnie doświadczenie w branży logistycznej. Przez ostatnie trzy lata pracował jako dyrektor handlowy w firmie Wincanton. W latach 1999-2006 pełnił rolę szefa działu handlowego w firmie Schenker. W obu firmach nadzorował realizację planów sprzedaży oraz współuczestniczył w rozwoju usług.

Prywatnie zagorzały kibic siatkówki.