Sposób na przerwę z Salaterią Lisner

przez | 10/06/2010

Na początku czerwca wystartowała internetowa odsłona kampanii reklamowej poświęconej sub-marce SALATERIA. Realizowana kampania jest jednocześnie konkursem pod hasłem „Sposób na przerwę”. Jej celem jest wypromowanie SALATERII jako pożywnej i zdrowej przekąski w pracy oraz rozpropagowanie serwisu konsumenckiego www.salateria.pl. Za kreację kampanii i budowę serwisu odpowiedzialna jest agencja Interactive Solutions, a media zaplanował i zakupił Next.

”Sposób na przerwę” to kampania wizerunkowo – sprzedażowa, która ma dwa główne cele. Po pierwsze wykreowanie wizerunku sub-marki SALATERIA jako sałatkowego eksperta, gwarantującego konsumentom szeroki wybór smaków, najwyższą i niezmienną jakość popartą wieloletnim doświadczeniem i renomą firmy LISNER oraz ogólną dostępność produktów. Drugi cel to zachęcenie internautów do odwiedzenia serwisu konsumenckiego poświęconego SALATERII i wzięcia udziału w konkursie na najciekawszy „sposób na przerwę” w pracy. Na internautów czekają atrakcyjne nagrody: codziennie zestawy sałatkowych miseczek, co tydzień unikalne dzbanki do sosów, zaś na koniec miesiąca nagroda główna – dwuosobowa wycieczka do Toskanii.

Konkurs i serwis konsumencki wspiera osłonowa kampania reklamowa obejmująca zasięgiem portal Onet.pl (doublebillboard, halfpage), popularne wyszukiwarki, komunikator Gadu Gadu (baner w oknie rozmowy, baner w oknie kontaktów, doublebillboard, rectangle) oraz portal społecznościowy FACEBOOK (profil: Przerwa na sałatkę). Kampania potrwa do końca czerwca.