Polbank zaprosił do przetargu cztery domy mediowe

przez | 10/06/2010

Polbank EFG ogłosił przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego. Do przetargu zostały zaproszone domy mediowe: Carat, Macroscope OMD, Mediaedge:cia oraz Substance z grupy Starcom Mediavest.

Polbank wybiera dom mediowy po raz pierwszy od czterech lat. Zaproszone zostały cztery domy mediowe: Carat, Mediaedge:cia, Substance oraz dotychczas obsługujący Polbank – Macroscope OMD. O wyborze domu mediowego zadecydują w równym stopniu kryteria cenowe jak i jakościowe.

Kluczowe będzie dla nas poznanie sposobu myślenia domów mediowych startujących w przetargu. Oczekujemy kreatywności w planowaniu mediów, nie zapominamy również o aspekcie cenowym, który jest zawsze dla nas bardzo istotny – mówi Małgorzata Nycz, szef marketingu w Polbanku. Rozstrzygnięcie przetargu planowane jest na koniec 2010 roku.

Polbank jest jednym z aktywniejszych banków na rynku produktów depozytowych i kredytowych. Od początku 2010 roku zrealizował już pięć kampanii ATL, a cennikowe wydatki na reklamę w I kwartale wyniosły 16 mln zł, co plasuje Polbank na drugim miejscu wśród reklamodawców w kategorii bankowej.

źródło/autor: Media & Doradztwo