Profil ASUS Polska na Facebooku zbiera pochwały

przez | 09/06/2010

8 marca agencja Monday PR uruchomiła oficjalny profil firmy ASUS Polska na Facebooku. Do końca maja skupił on wokół siebie ponad 5700-osobową społeczność internautów, na bieżąco śledzących newsy ze świata nowych technologii oraz designu. Mnogość konkursów, ciekawych aktywności oraz interesujących treści sprawia, że fani aktywnie uczestniczą w tworzeniu treści na profilu. Sukces profilu ASUS Polska przyciągnął także uwagę blogerów, zajmujących się tematyką social media – znalazł się wśród siedmiu najciekawszych polskich profili w rankingu niezależnego portalu SpidersWeb (http://www.spidersweb.com.pl/). Przy stale rosnącej liczbie profili marek na Facebooku jest to znaczące wyróżnienie.

Redakcja popularnego portalu-bloga Spider’sWeb uznała facebookowy profil ASUS Polska za „zaskakująco “żywą” stronę najpopularniejszej marki laptopów w Polsce”. Pracownicy firmy ASUS aktywnie uczestniczą w komunikacji ze społecznością, odpowiadając na pytania techniczne, rozwiewając wątpliwości, związane ze obsługą sprzętu oraz udzielając informacji związanych z terminami wprowadzenia nowych produktów na polski rynek.

– Kluczem do sukcesu jest stworzenie platformy do dialogu ze społecznością – powiedział Grzegorz Miller, prezes Monday PR. – Stawiamy na szybkość reakcji na pytania fanów oraz na dobrą zabawę. Dzięki ścisłej współpracy z ASUS Polska mamy możliwość udzielania najświeższych informacji produktowych oraz rozwiązywania problemów technicznych. Uważam ponadto, że komunikacja korporacyjna, produktowa nie powinna przekraczać 30-50% całego dialogu ze społecznością – chcemy, by fani ASUS na prowadzonym przez nas profilu po prostu dobrze się bawili. Jeżeli możemy im przy okazji pomóc w zakresie technologii, to tym lepiej.

W najbliższym czasie planowane jest uruchomienie aplikacji w ramach profilu ASUS Polska na Facebooku, służącej do bezpośredniej komunikacji z działem pomocy technicznej producenta.